کمک بیش از ۵ میلیارد ریالی خادمیاران رضوی قائم شهر به محرومین

فاضل زاده گفت: خادمیاران قائم شهری امام رضا(ع) در آذرماه ۱۴۰۱ مبلغ پنج میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال به اقشار کم برخوردار کمک کردند.

محمد صادق فاضل زاده، در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با اشاره به کلام نورانی امام رئوف آقا علی بن موسی اارضا (علیه السلام) مبنی بر اینکه « کمک کردن به ضعیفان و محرومان از بهترین انواع صدقه است»، اظهار کرد: به همت خادمیاران رضوی و همیاری خیرین نیک اندیش، در یک ماهه ی آذر ۳۴۵ بسته ارزاق، طعام، گوشت گوسفند به ارزش یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال تهیه و بین ۳۴۵ خانواده ی نیازمند توزیع شد.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با اشاره به این که خدمت به محرومین از افتخارات بزرگ خدمتگزاران امام مهربانی است، گفت: این عاشقان آقا علی بن موسی الرضا(ع) با صرف هزینه ای به مبلغ دو میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال، انواع پوشاک، لوازم تحریر، جهیزیه و کارت هدیه نیز مهیا و به ۴۳۳ خانواده ی کم برخوردار اهدا کردند.

 

فاضل زاده افزود: ارائه خدمات پزشکی به ۱۱ بیمار، اعزام ۱۴ زائر اولی به حرم مطهر رضوی، اجرای طرح «آقا حساب کردند» برای یک ناتوان، تعمیر منزل دو خانواده در قالب "اردوهای جهادی" و کمک نقدی به ۴۴ نفر از جامعه ی هدف، از دیگر فعالیت های خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان بود که ارزش مادی آن به مبلغ یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال است.

 

وی با اشاره به مناسبت های این ماه مانند ولادت حضرت زینب(س) و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت:رعایت شعائر اسلامی و توسعه ی فرهنگ نبوی و بزرگداشت مقام بی بدیل ائمه اطهار(علیهم السلام) از ضروریات زمان است.

 

فاضل زاده یادآورشد: ده مورد اجرای طرح تولی«روضه خوانی»، چهار محفل قرآنی، ۲۴ مراسم بزرگداشت و برپایی سه ایستگاه صلواتی و سرکشی و دیدار از ۱۲ خانواده ی معزز شهدای والامقام، از برنامه های فرهنگی تبلیغی این شهرستان بود که مبلغ ۳۱۸ میلیون ریال هزینه در برداشت.

 

وی به اهمیت مقوله آموزش خادمان و یاوران رضوی و خانواده ی آنان در زمینه ی سبک زندگی رضوی اشاره کرد و افزود: با کمترین هزینه یعنی با مبلغ ۱۴ میلیون ریال، ۲۵۲ نفر در دو مرحله از این آموزش ها ارائه شد.

 

فاضل زاده متذکر شد: رهپویان فرهنگ رضوی قائم شهری، در آذرماه ۱۴۰۱ به نیابت از ولی نعمتمان امام رضا(علیه السلام)، خدماتی به ارزش پنج میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال برای ترویج فرهنگ رضوی و کمک به ۸۴۷ خانواده ی قشر آسیب پذیر ارائه کردند.

کد خبر 1241389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha