توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند با همت کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: همزمان با شب یلدا بسته های معیشتی بین ۶۵ خانواده نیازمند با همت هیات امنا ، خیرین و اعضای کانون بعثت مسجد النبی تویسرکان توزیع شد.

فاطمه خدابخشیان در گفت و گو با خبرنگار شبستان از استان همدان گفت: همزمان با شب یلدا بسته های معیشتی شامل برنج، گوشت، حبوبات بین ۶۵ خانواده نیازمند به ارزش ۱۸میلیون تومان توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی  تویسرکان افزود: تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا این کانون توانسته در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با مشارکت خیرین بسته های معیشتی و کمک های مومنانه در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار دهد.

 

وی ادامه داد: جهاد همدلی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم در این راه گام های مهمی برداریم.

 

وی افزود: تلاش می شود با جذب مشارکت خیرین و گردآوری کمک های مردم در مناسبت های مختلف و چه به صورت ماهانه از این افراد حمایت می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت تویسرکان اظهار کرد: تاکنون در چندین مرحله بسته های معیشتی توزیع و هر بار مبلغ جمع آوری شده برای گره گشایی از مشکلات مردم هزینه شده است.

 

کد خبر 1241541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha