۱۱۴ بسته میوه بین محرومان شیروان توزیع شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: با کمک خیرین، تعداد ۱۱۴بسته میوه به نیت سلامتی امام زمان (عج) تهیه و به مناسبت شب یلدا بین خانواده های محروم توزیع شد.

سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان اظهار کرد: توزیع بسته های یلدایی با مشارکت گروه جهادی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، هیئت، کانون و پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج) انجام شده است.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: همچنین مسجد محمدرسول الله (ص)، مرکز افق آستان متبرک قبور سادات، مرکز نیکوکاری انصارالمهدی (عج) و موسسه منادیان آل یاسین در این کار خیرخواهانه سهیم بودند.

 

علیپور خاطرنشان کرد: جهت دستگیری و کمک به نیازمندان و محرومان شناسایی شده، توزیع بسته و میوه معیشتی از یک هفته قبل آغاز شد تا بتوانیم در بلندترین شب سال شادی ها را با نیازمندان تقسیم و در این کمک های خیرخواهانه سهیم باشیم.

 

وی اضافه کرد: همچنین با همت و  دستان پر مهر خیرین نیک اندیش، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام  (ره) استان خراسان شمالی و کارخانه قند وکارخانه ماکارونی 114 این شهرستان، 180 بسته معیشتی به مبلغ 575 میلیون ریال به انجمن حمایت زندانیان شیروان اهداء وسپس در میان خانواده های محترم مددجو زندانی توزیع شد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از کمک های خیرین  تصریح کرد: خیرین این شهرستان تاکنون به مناسبت های مختلف کمک های نقدی و غیرنقدی جهت دستگیری به محرومان و نیازمندان داشتند و این زنجیره متصل شده همچنان ادامه داشته و قطع نخواهد شد تا همیشه به یاد و یاری این قشر باشیم و بتوانیم بخشی از نیازها ومشکلات آنان را برطرف کنیم.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1241600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha