جهاد تبیین مهمترین راهکار آگاه سازی نسل آینده‌ساز کشور نسبت به اقدامات شوم دشمن است

امام جمعه بجنورد جهاد تبیین را مهمترین راهکار آگاه سازی نسل آینده‌ساز کشور نسبت به اقدامات شوم دشمن خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب با نگاه هوشمندانه خود تأکید کردند که برخی از جوانان در جریان حوادث فریب خورده‌اند و باید با جهاد تبیین آنها را آگاه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام رضا نوری، امروز (2 دی ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوا، بر آگاه سازی جوانان از طریق جهاد تبیین تأکید کرد.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه اغشاشات اخیر به صورتی هدفمند از سوی استکبار جهانی برنامه ریزی شده بود، افزود: هدف نهایی آن ها نابودی ارزش های دینی بود.

 

وی اظهارکرد: در حقیقت نظام استکباری که مدعی حقوق بشر است، آشکارا جوانان را تحریک می‌کرد تا به خیابان‌ها بریزند، اموال عمومی را به آتش بکشند و دست به کشتن انسان‌های بی‌گناه بزنند و از این راه به اهداف شوم خود برسند.

 

حجت‌الاسلام نوری ادامه داد: رسانه‌های معاند نیز در تحریک جوانان و بدبینی آنها نسبت به اسلام نقش موثری داشتند و به‌صورت علنی مردم را به انجام اقدامات خشونت بار تشویق می‌کردند که این اقدامات شوم آن ها قبلاً در کشور سوریه نیز انجام شده بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این میان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با نگاه هوشمندانه خود تأکید کردند که برخی از جوانان در جریان حوادث فریب خورده‌اند و باید با جهاد تبیین آنها را آگاه کرد

 

وی افزود: در این شرایط همه ما باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گوناگون نسل آینده‌ساز کشور را نسبت به اقدامات شوم دشمن که هدفی جز نابودی اسلام نداشتند، آگاه کنیم.

 

کد خبر 1241663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha