فرهنگ ایثار و شهادت؛ مهمترین ابراز برای مقابله با جنگ ترکیبی

سردار حسن زاده با بیان اینکه با عبور از چهل سالگی انقلاب اسلامی تصور از بین رفتن جمهوری اسلامی برای دشمن نشدنی است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت؛ مهمترین ابراز برای مقابله با جنگ ترکیبی است.

سردار حسن حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جنگ ترکیبی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت: قریب 44 سال از پیروزی انقلاب می گذرد و جبهه استکبار بسیار خسارت دیده و برای مقابله با انقلاب هزینه کرده است و بسیاری از مولفه های قدرت خود را در مقابل قدرت انقلاب اسلامی از دست داده است.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: دشمن از اوایل انقلاب اسلامی، ایران را تهدید کرده و این تهدیدات را در مراحل مختلف عملی کرده است و در عرصه های سخت، نیمه سخت و نرم همواره مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

 

وی یادآور شد: امروز ما عنوانی از جنگ را با نام جنگ ترکیبی می شنویم به این معنی که دشمن از تمام مولفه ها در تمام عرصه ها استفاده می کند تا به اصطلاح و زعم خود بتواند انقلاب اسلامی را به زانو در بیاورد که اخیرا خودشان اعتراف کردند که انقلاب اسلامی با عبور از چهل سالگی دیگر ماندگار است و تصور از بین رفتن جمهوری اسلامی برای آنها نشدنی است.

 

سردار حسن زاده اظهار داشت: مهمترین محور در جنگ ترکیبی جنگ اراده ها است. دشمن تمام تلاش خود را معطوف کرده تا بر پایه فضاسازی های دروغ و دروغ پردازی های گوناگون بتواند ادراک و ذهن مردم را تغییر دهد و نقاط قوت کشور و انقلاب را در اذهان عمومی به نقطه ضعف تبدیل کند البته نمی توانیم بگوییم که تلاش دشمن اصلا موثر نبوده است اما از سوی دیگر ما مولفه های قدرتی داریم که در مقابل دشمن ایستاده است و تا به امروز موفقیت های زیادی را کسب کرده است.

 

وی ادامه داد: مردم با مولفه های اعتقادی به ویژه فرهنگ جهاد و شهادت و همان چیزی که شهید حاج قاسم سلیمانی آن را به ملت نسبت داد و گفت "ما ملت امام حسین هستیم، ما ملت شهادتیم" ایستاده اند. این بدان معناست که ملت ایران با مولفه های جهاد و شهادت در مقابل هجمه ها ایستادند و در کنار اتفاقاتی که مردم آن را رقم می زنند، وظیفه همه ما این است که در تبیین مولفه های فرهنگ جهادی و دفاع مقدس و فرهنگ علوی تلاش کنیم تا بتوانیم اذهان جوانان را در مقابل این جبهه اقناع کنیم. جبهه استکبار با تمام توان عمل می کند و لازم است جوانان ما در این جبهه بایستند و پایداری کنند و به طور فعال وارد میدان شوند.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: حضور شهدا به ویژه شهدای گمنام پیام آوران انقلاب هستند و به قول یکی از مادران شهدا که گفت" فرزند من ماموریت اش با شهادت تمام نشده است. او ماموریت داشت بماند و در زمانی در بین مردم بیاید و روی دست آنها تشییع شود تا پیام شهدا و آرمان همرزمان خود را منتقل کند تا ما دچار غفلت نشویم"؛ شهدا برای روشنگری هستند. جوانان برای موفقیت در این عرصه نبرد طبیعتا باید به شهدا و آرمان آنها و مولفه های دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت تمسک جویند که الحمدالله این گونه نیز است.

 

وی گفت: ملت ایران با فرهنگ دفاع مقدس ملت پیش می رود و این فرهنگ برای بسیاری از کشورها الگو قرار گرفته است و جوانان و مردم کشورهای دیگر از این فرهنگ و آرمان الگوبرداری می کنند و انشاءالله این ایستادگی، پایداری و مقاومت نتیجه خواهد داد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1241794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha