گرمابخشی بیش از ۷۰ مدیر استانی به شب یلدای نیازمندان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از حضور تعداد بیش از ۷۰ مدیر استانی و شهرستان های تابعه استان در منازل خانواده های مددجو به مناسبت شب یلدا خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «رضا طاهری» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این دیدارها و همنشینی ها بیش از ۷۰۰ خانوار مددجو و نیازمند در استان از کمک های این مدیران برخوردار شده اند.

 

وی با  بیان اینکه معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، مدیران کل استانی، فرمانداران و ائمه جمعه از جمله این افراد بوده اند، تصریح کرد: در این بازدیدها و هم نشینی ها  بیش از هزار و ۸۰۰ سبد و بسته غذایی و خوراکی بین خانواده های بازدید شده توزیع شده است.


طاهری با اشاره به اینکه علاوه بر سبدهای غذایی کارت هدیه نقدی نیز به خانواده های بازدید شده اهداء گریده است و برای سایر مشکلات آنها نیز هم اندیشی شده استف گفت:: مجموع کمک های صورت گرفته در این مناسبت تاکنون بیش از ۸ میلیارد ریال بوده است.


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و دیگر معضلات جامعه باعث افزایش میزان فقر در بین خانواده ها شده است، خاطرنشان کرد: این نهاد آمادگی دارد زمینه حضور مدیران استان و شهرستانها را در  منازل مددجویان و مشارکت آنان در رفع مشکلات شان را فراهم نماید.

کد خبر 1241869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha