شهدا، پرورش یافتگان مکتب انسان ساز اسلام هستند

حجت‌الاسلام علیزاده شهدا را پرورش یافتگان مکتب انسان ساز اسلام دانست و گفت: شهدا والا مقام با پیروی از آموزه‌های دینی و اطاعت از رهبری برای مقابله با توطئه‌های دشمن، جان عزیز خود را فدا و امنیت و آرامش ما را تامین کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز(شنبه، 3دی) در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت نخستین معلم شهید گیلان که در فومن برگزار شد با تجلیل از مقام شامخ معلمان و شهدا اظهار کرد: معلمان به عنوان طلایه داران نور، علم و دانش در درگاه الهی از مقام والا و ارزشمندی برخوردار هستند چرا که با نشر علم و دانش و تربیت جوانان شایسته جامعه اسلامی را به پیش می‌برند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان، شهدا را پرورش یافتگان مکتب انسان ساز اسلام دانست و افزود: شهدای والامقام با پیروی از آموزه‌های دینی و اطاعت از رهبری برای مقابله با توطئه‌های دشمن، جان عزیز خود را فدا و امنیت و آرامش ما را تامین کردند.
 

وی با اشاره به توطئه اغتشاشات اخیر دشمن گفت: ملت بزرگ ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب در مقابل ده‌ها توطئه دشمن مقابله کرده اند و امروز با شناخت کامل از نیات شوم ‌و براندازانه دشمن در مقابل اغتشاشات طراحی شده از سوی استکبار جهانی به میدان آمده و با اطاعت از رهبری مشت محکمی بر دهان بدخواهان و دشمنان زدند.
 

گفتنی است، شهید ابراهیم جعفری هفتم دیماه سال ۵۷ در تظاهرات مردمی رشت علیه رژیم ستمشاهی در خیابان لاکانی رشت به شهادت رسید.

کد خبر 1241891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha