دانشگاه ایلام در آزمون اغتشاشات اخیر سربلند شد

بهرام نیا با بیان اینکه دانشگاه ایلام در آزمون اغتشاشات اخیر سربلند شد، گفت: اساتید دانشگاه رسالت سنگینی در تربیت دانشجویان که بخش فرهنگی جامعه را رقم می زند، برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز(۴ دی) در نشست هم‌اندیشی باحضور جمعی از اساتید و نخبگان در دانشگاه ایلام، اظهار کرد: امروز از نظر علمی و تولید علم و مقاله های ISI  کشور ما رتبه پانزدهم را در جهان دارد.

 

حسن بهرام نیا یادآور شد:  ایران سالامی به لحاظ رشد علمی، جایگاه بسیار خوبی در سطح جهان دارد ولی باید در مصرف علم که تولید سرمایه است، بیشتر تلاش شود که اینها در سایه آن تعلیم و تربیت اساتید مصداق پیدا می کند.

 

وی گفت: اساتید دانشگاه ها، رسالت سنگینی هم در تربیت دانشجویان که بخش فرهنگی جامعه را رقم می زنند و هم بحث علمی  که همان سرمایه انسانی است و  تولید ثروت را در جامعه رقم می زند، از این جهت وظیفه اساتید بسیار سنگین و جایگاه شما در مقیاس ملی جایگاه رفیعی است.

 

استاندار ایلام گفت: استان ایلام در مقیاس ملی با سایر دانشگاهها جایگاه علمی خوبی دارد و دانشگاه علوم پزشکی در رقابت جهانی که داشتند جایگاه خوبی را احصا کرده بود.

 

وی بیان کرد: در موضوع با جریانات اخیر که اعتراضات تبدیل به اغتشاشات شد الحمدلله دانشگاه ایلام با کمک اساتید محترم و هیئت رئیسه دانشگاه و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بسیار خوب از این آزمون که در سطح برخی از دانشگاهها در بحث اغتشاشات رخ داد، سربلند شد

 

بهرام نیا گفت: نظرات اساتید برای بنده جایگاه ویژه ای دارد چرا که شما صاحبان ایده و نظر در عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی و... هستید، اگر انتقاد نسبت به عملکرد بنده و هر موضوعی که در پازل  توسعه استان توسط مدیرانی که بنده منصوب کردم انتقاد و ایرادی هست عنوان کنید، ما آمدیم تحولی ایجاد کنیم.

کد خبر 1242102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha