جریان‌سازی رسانه‌ای هدف جشنواره مطبوعات باشد

بلاغی با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور در استان، بر لزوم هدفمند بودن این جشنواره تاکید کرد و گفت: جریان‌سازی در مطبوعات استان می‌تواند از اهداف عمده این جشنواره باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدمحمدحسین بلاغی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، تقویت تشکّل‌‌های فراگیر رسانه‌ای را از رویکردهای اصلی این اداره کل عنوان کرد و اظهار داشت: تشکل خانه مطبوعات برای حمایت و پشتیبانی از رسانه‌های استان باید تقویت شود.

وی گفت: گسترش و عمق‌بخشی به فعالیت‌های جمعی با هدف مشارکت فعالان رسانه‌ای در بهبود فرآیند‌های مرتبط و افزایش توانمندی‌ها در راستای ارتقای کیفی این حوزه مورد اهتمام صاحبنظران است و تعامل تخصصی اهالی رسانه و همراهی و همگرایی آنها در نقاط مشترک و مبتنی بر رویکردهای فراگیر رسانه‌ای ضروری به نظر می‌رسد.

بلاغی تاکید کرد: بلاغی با اشاره به خلاء‌های موجود فضای رسانه‌ای در مسائل اخیر، اظهار داشت: خانه مطبوعات زمینه‌ای را فراهم کند تا با توانمند‌سازی مطبوعات و همچنین رسانه‌های برخط، در مواقع بحران فرصت جریان‌سازی از رسانه‌های معاند نظام سلب شود.

وی، همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور در استان، بر لزوم هدفمند بودن این جشنواره تاکید کرد و گفت: جریان‌سازی در مطبوعات استان می‌تواند از اهداف عمده این جشنواره باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توجه به امر آموزش در حوزه رسانه‌های استان را بسیار مهم برشمرد و گفت: انسجام بخشی و پای کارآوردن مطبوعات استان و توجه ویژه به امر آموزش از رویکردهای اصلی خانه مطبوعات استان باشد.

کد خبر 1242257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha