حضور مردم در صحنه یک فرصت بزرگ برای نظام اسلامی است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه حضور مردم در صحنه یک فرصت بزرگ برای نظام اسلامی است، گفت: سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جزو ایام الله است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز (۷ دی ) در ستاد مردمی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهادت حاج قاسم به گونه ای بودن که دلها با شهید حاج قاسم همراه شد و تشییع پیکر پاک ایشان موجب رعب و وحشت دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و سلطه جهانی شد.


حجت الاسلام الله نور کریمی تبار تصریح کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی و جنایت ددمنشامه نظام سلطه، دشمن تهدید کرد که پنجاه و دو نقطه را در ایران مورد حمله قرار می‌دهد اما جرات نکردند که دست به این اقدام بزنند و این امر به برکت حضور مردم در صحنه بوده که دشمنان همواره از پشتیبانی مردم از نظام و ولایت در هراس هستند و همواره تلاش کرده‌اند که بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند.


وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه یک فرصت بزرگ برای نظام اسلامی است، افزود: این فرصت را خداوند متعال برای ما ایجاد کرده است که باید از این فرصت استفاده شود و الان باید تلاش کنیم که این فرصت ها را از دست ندهیم.

 

امام جمعه ایلام ابراز کرد: هدف دشمن از تشکیل داعش، سرنگونی و تهاجم به جمهوری اسلامی بود و امروز همه ما مدیون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدیون هستیم.


وی افزود: این آزادی و استقلال داریم باید قدر آن را بدانیم و برخی از جوانان ما فریب خورده اند که باید با جهاد تبیین زمینه بیان واقعیت ها برای نسل جوان فراهم شود.


وی یادآور شد: برخی در این صحنه ها خود را باختند و به گونه ای رفتار کردند که به زودی سرنگونی نظام رقم‌ می خورد و جرات نکردند وارد عرصه تبیین شوند، رسانه ها باید بیش از گذشته پای کار باشند و در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند.


حجت الاسلام کریمی تبار ابراز کرد: در مدارس حرکت خوبی شروع شدن است باید استمرار داشته باشد و نقش جمهوری اسلامی در ظلم ستیزی و آزادی بخشی و آگاهی بخشی برای دانش آموزان بیان شود.


وی بیان کرد: برخی رسانه ها در فضای مجازی متاسفانه حاضر نشدند پای کار بیایند و در ایام اغتشاشات به صورت دو‌ پهلو مطالبی را بیان کردند.


امام جمعه ایلام گفت: ما امروز نیاز به تبیین داریم، مقر بازاریان مسجد بوده است و امروز بازاریان با مسجد فاصله گرفته اند و امروز باید ارتباط بازاریان با مسجد تقویت شود.


امام جمعه ایلام یادآور شد: تمام مساجد و تکایا و پای کار باشند چرا که شهادت سردار سلیمانی نیز جزو ایام الله است، یادواره ایل خزل هم یکی از یادواره های درخشان بود که در سطح کشور مورد توجه قرار گرفت، امروز باید حرکت های این چنین در سطح جامعه افزایش یابد.

کد خبر 1242794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha