اجرای مسابقه مجازی «هر شب یک سوال یک برنده» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از اجرای مسابقه مجازی «هر شب یک سوال یک برنده» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: مسابقه مجازی «هر شب یک سوال یک برنده» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: این مسابقه در فضای مجازی تدارک دیده شده و افرادی که عضو کانال های این کانون در پیام رسان های مختلف هستند امکان شرکت در آن را دارند.

 

وی به نحوه اجرای این مسابقه اشاره کرد و  بیان داشت: روال اجرای این مسابقه به این نحو است که هر شب یک سوال به صورت چهار گزینه ای در کانال های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» قرار گرفته می شود و افراد باید گزینه صحیح را به ادمین کانال ارسال کنند.

 

گواهیان ادامه داد: مخاطبان تا اذان صبح روز بعد مهلت دارند تا پاسخ صحیح مسابقه را ارسال کرده و سپس به قید قرعه یک نفر برگزیده مسابقه مشخص می شود.

 

وی اظهار کرد: اسامی برندگان مسابقه نیز در کانال این کانون فرهنگی هنری در پیام رسان های مختلف اعلام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه سوالات مسابقه نیز در حوزه های مختلف فرهنگی، مذهبی، قرآنی، تاریخی، ورزشی و... است، گفت: تا کنون 21 مسابقه برگزار شده و 19 نفر نیز به عنوان برگزیده انتخاب شده اند.

کد خبر 1242952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha