توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در چهاردهمین مرحله از همدلی و مواسات کانون های مساجد

همزمان با آغاز طرح قربانی ماه جمادی الاول ، ۱۲۰۰ بسته گوشت توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد سطح یک آذربایجان غربی در بین نیازمندان استان، توزیع می شود.

محسن رضایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آذربایجان غربی گفت: همدلی و مواسات کانون های مساجد، طرحی سراسری در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) در راستای دستگیری از نیازمندان اجرا می شود.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی ادامه داد: برای چهاردهمین بار متوالی و همزمان با آغاز طرح قربانی جمادی الاول، 1200 بسته گوشت از سوی این موسسه در اختیار کانون فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی برای توزیع در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده قرار می گیرد.

 

وی افزود: در این دوره از طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد، گوشت های قربانی در بین نیازمندان شهرهای نقده، میاندوآب، مهاباد، خوی، ماکو و ارومیه توزیع می شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد از زمان شیوع ویروس کرونا و درپی لبیک بچه های مسجدی به ندای رهبر فرزانه انقلاب در دستگیری از آسیب دیدگان کرونا آغاز شده است وتاکنون ادامه دارد.

 

اسلامی ادامه داد: طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

 

کد خبر 1243002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha