عصبانیت دشمن از پیشرفت جمهوری اسلامی/ صبر و تقوا فراموش نشود

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه دشمن از پیشرفت ملت ایران و جمهوری اسلامی، عصبی می شود، گفت: چهره دشمن باید برای مردم تبیین کنیم و این دشمن به مراتب بدتر از دشمنان صدر اسلام است ودر مسیر مواجه با دشمن، داشتن صبر و تقوا بسیار اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام کاظم لطفیان ظهر امروز (۸ دی) در نشست علمای شیعه و اهل سنت در شهرستان زیرکوه اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تمام غبارهای فتنه در کشور پا شده است.

 

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور ادامه داد: برخی آلودگی ها را با بیان می شود پاک کرد و در این مواقع و فرصت ها باید علما به صحنه تبیین زوایای فتنه ها بیایند و اینجا است که می گویند «مداد العلما افضل من دما الشهدا».

 

وی با تاکید بر اینکه آلودگی از جنس فکر ضرورت حضور یک عالم دینی را می طلبد، گفت: امروز هجمه های بسیاری علیه وحدت امت اسلامی در کشور وجود دارد که برای زدودن آن ها نیازمند حضور علمای شیعه و اهل تسنن است.

 

حجت الاسلام لطفیان ادامه داد: کاندولیزا رایس می گوید که بوش فرصت سوزی کرد و احمقانه ترین راهبرد از بوش بود و ایران سیاسی همان ایران مذهبی است و تفاوتی برای ما بین ایران هسته ای و عیر هسته ای نیست بلکه برای ما دردسرساز است و آن بحث اسلام است و چیزی که بوش می شد به آن توجه کند و آن چه می توانست بنیادهای جامعه را متزلزل کند بحث راهبرد اختلافات مذهبی است.

 

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در ادامه تاکید داشت: دشمن به دنبال اختلافات مذهبی است بنابراین بصیرت باید در مدار تسلیم اتفاق افتد و تسلیم، صداقت و وفاداری از محورهای بصیرت محسوب می شوند.

 

وی به بیان راهبردهای دشمن در بحث تهاجم فرهنگی اشاره کرد و افزود: تامین هزینه بودجه ای معادل با هزینه کل کشور آمریکا در زمینه اجرای تهاجم های فرهنگی يکی از راهبردهای دشمن برای مقابله با نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام لطفیان با تاکید بر اینکه دشمن از پیشرفت ملت ایران بسیار عصبانی می شود، گفت: لذا چهره دشمن را باید برای مردم تبیین کنیم و این دشمن به مراتب بدتر از دشمنان صدر اسلام است و در مسیر مواجه با دشمن، داشتن صبر و تقوا بسیار اهمیت دارد.

 

 

کد خبر 1243038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha