فتنه و امتحانات الهی برای جدایی مومنان صادق از منافقان است

حجت الاسلام رنجبر با بیان اینکه پیوند با شیطان مجسم امریکای شیطان صفت سست‌تر از خانه عنکبوت است، گفت: خداوند همواره با فتنه ها و آزمایش ها افراد مومن و صادق را از افراد کاذب و منافق جدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدعلی رنجبر ظهر امروز جمعه (۹ دی) پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید راه دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب و سردار جبهه جنگ نظامی بود و علامه آیت الله مصباح یزدی سردار جبهه جنگ نرم بود.

 

استاد مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه خداوند همواره با فتنه ها و آزمایش ها افراد مومن و صادق را از افراد کاذب و منافق جدا می کند، افزود: براساس آیات قرآن، مثل کسانی که با غیر خدا و طواغیت و شیاطین مجسم امریکای جنایتکار دوستی می کنند و پیوند ولایی دارند مانند خانه عنکبوت سست است.

 

در برابر فتنه ها چگونه باید عمل کرد؟

وی با اشاره به اینکه امروز صدام، مرسی، قزافی، بن لادن و کسانی که با طاغوت و مستکبران پیمان بستند کجایند، ادامه داد: اميرالمؤمنين علی(ع) می فرماید: « در فتنه ها همچون بچه شتر (دوساله) باش که نه دارای پستانی است تا دوشیده شود و نه پشتی که بر آن سوار گردند».

 

حجت الاسلام رنجبر بیان کرد: متاسفانه عده ای در فتنه ۸۸، ۹۸ و فتنه اخیر به دشمن سواری دادند و اکنون اگر علی کریمی، مسیح علی نژادها و .. فکر می کنند دستگاه استکبار واقعی از آنان حمایت می کند سخت در اشتباه هستند و تاریخ این را ثابت کرده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی تبعیت از ولی فقیه دارند، افزود: همه کفر هم اگر در مقابل ایمان راسخ ملت ایران بایستد هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

وی با اشاره به اهمیت تبعیت از قرآن و ولایت، تصریح کرد: رهبر انقلاب صاحب مقام «فرقان» است؛ يعنی خداوند متعال قدرت تشخيص حق از باطل و خوب از بد را به او عطا کرده است و شهید سلیمانی نیز چون از ولی خدا تبعیت کرد صاحب این مقام شد.

 

حجت الاسلام رنجبر بیان کرد: به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از مهم‌ترین شئون عاقبت بخیری، پیوند و رابطه قلبی دلی و حقیقی با ولایت و رهبر جامعه است و تمام کسانی که در مقابل ائمه اطهار(ع) و امامین انقلاب ایستادند از بین رفتند و ما اینک در این شرایط ایستاده ایم تا به همه طواغیت و مستکبرین و رژیم های آدم کش که امثال آرمان علی وردی ها را شهید کردند، بگوییم که تا پای جان همچنان همراه ولایت و انقلاب هستیم تا به انقلاب مهدوی(عج) متصل شویم.

 

 

کد خبر 1243238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha