ثبت ۹ دی در تاریخ/   شهید سلیمانی بهترین الگو برای مسئولان است

آیت الله نورمفیدی گفت: اگر امروز می خواهیم برای مسئولان یک الگو نشان دهیم، شهید سلیمانی بهترین الگو در اخلاص، بندگی، نرمش و عزت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز (جمعه 9 دی) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با گرامیداشت نهم دی، گفت: نهم دی روز بسیار مهمی است و حادثه ای که در این روز اتفاق افتاد حادثه ای است که باید برای همیشه برای ملت ما سرمشق، روشن کننده و آگاه کننده باشد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: این روز باید همیشه به عنوان یک راهنما و یک چراغ در مقابل چشم جامعه و مردم ما قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: در آن ایام دشمنان از بیرون و درون با خیال خام خود در کشور ما به دنبال برهم زدن نظام مقدس اسلامی ایران بودند و خطر بسیار بزرگی بود.

 

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: حضور پر شور، گسترده و حماسی مردم ایران در سراسر کشور مشت محکمی بر دهان دشمنان زد و در میدان نشان دادند که این اقدامات برای ملت ایران گذشته است و به آنان فهماند که ملت ایران هوشیار هستند.

 

وی گفت: 9 دی، روز بسیار مهمی است و باید برای همیشه در تاریخ کشور ما ثبت و درج شود.

 

امام جمعه گرگان با بیان اینکه امروز هم دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام هستند و از طریق مشکلات مردم وارد میدان شده اند، افزود: همه مسئولان از مشکلات اطلاع دارند و به دنبال حل آن هستند. این روزها باز هم ملت در مناسبت های مختلف به میدان آمده و حضور دارند.

 

وی با اشاره به 13 دی، سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی یک مرد بزرگ و مالک اشتر انقلاب، امام و مقام معظم رهبری بود.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: حاج قاسم سلیمانی مرد میدان و مالک اشتر بود و هیمنه آمریکا را در دنیا شکست.

 

وی با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی، ادامه داد: اگر امروز می خواهیم برای مسئولان یک الگو نشان دهیم، شهید سلیمانی بهترین الگو در اخلاص، بندگی، نرمش و عزت است.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان نیز گفت: اقتصاد استان گلستان کشاورزی است و مسئله مهم این استان کشاورزی است که باید به آن توجه شود.

 

 

 

کد خبر 1243242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha