برای انتخاب نماینده اصلح باید با بصیرت ورود کنیم| مرجعیت قم پرچمدار مبارزه با استکبار هستند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه استکبار جهانی و عمال آنها جایگاه و اهمیت مرجعیت را دریافتند و تلاش دارند مراجع از سیاست دورباشند و همچنین در تقابل و یا بی تفاوتی با ولایت فقیه باشند،‌ گفت: معتقدیم مرجعیت قم پرچمدار مبارزه با استکبار هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی،‌امشب(۹دی) در اجتماع ۹دی مردم بابصیرت ساری در مصلی امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت یاد و نام حماسه آفرینان در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت اظهار کرد: بصیرت برای بصیرت فایده ای ندارد بصیرت برای اقدام، انتخاب درست و تصمیم باید باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بصیرت اگر به رفتار و عمل منتهی نشود فایده ای ندارد، افزود: انتظار داریم از سرمایه بصیرت بهره برداری عملی انجام شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم، به انتخابات مهم آینده اشاره کرد و خواستار بهره گیری از سرمایه بصیرت برای انتخاب درست در انتخابات شد.

 

وی با بیان اینکه باید در انتخابات آینده نمایندگانی ارزشی، انقلابی، کارآمد و... برای کرسی های خانه ملت گزینش شوند، افزود: به فرموده رهبری انقلابی بودن در انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی باید مورد توجه باشد. باید فردی انتخاب شود که تقابل با استکبار جهانی برای او اصل باشد. باید از خط سازش با غرب دوری کند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه عده ای به دنبال القاء خط فکری در راستای سازش با غرب برای رسیدن به توسعه هستند، گفت: باید افرادی در راس امور باشند تا چالش با استکبار را با سازش با استکبار ترجیح دهد؛ باید کسانی انتخاب شوند که علاوه براینکه متدین، حلال خوار،‌مصلحت شهر و حوزه انتخابیه را بر مصلحت فرد و جناح ترجیح می دهند، از سلامت دینی و اخلاقی برخوردارند.

 

وی با بیان اینکه انتخاب بصیرت نما ها خطرناک است، اظهار کرد: مراجع تقلید فعلی موجود بابصیرت،‌انقلابی، مدافع انقلاب، مدافع ارزش های انقلاب و اگر سکوت کردند با نجابت از کنار مسائلی عبور کردند که امیدواریم عمر بابرکت و طولانی تر داشته باشند اما انتخاب مرجع تقلید برای دوره بعد انتقال مرجعیت از نسلی مراجع به نسل جدید مراجع یکی از پیچ های مهم تاریخ شیعه است که این مرجعیت و امانت الهی با هدایت پشت پرده امام زمان(عج) به مراجع صالح و سالم سپرده و منتقل شده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه تشکیلات و سازمان و ساماندهی در انتخاب مرجع تقلید وجود ندارد اما همیشه بهترین ها به مرجعیت رسیدند، افزود: قله های علم و تقوا زمام مرجعیت شیعه را در تاریخ به دست گرفتند که مقطع انتقال مرجعیت از نسلی به نسل جدید تاکنون با موفقیت انجام شد که باید برای آینده نیز جهت انتقال درست این مهم هوشیار باشیم.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و عمال آنها جایگاه و اهمیت مرجعیت را دریافتند  و تلاش دارند مراجع از سیاست دورباشند و همچنین در تقابل و یا بی تفاوتی با ولایت فقیه باشند،‌ گفت: حتی برخی دنبال این هستند مرجعیت به نجف منتقل شود تا خاطر استکبار آسوده شود اما مرجعیت باید در حوزه های علمیه قم باشند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مرجعیت هوشیار، بیدار و انقلابی و همراه با نظام و انقلاب و حامی نظام و انقلاب هستند، افزود: امید داریم با ارتحال هر مرجع تقلیدی، مقلدین آن مرجع، به مرجعیت مقام معظم رهبری روی آورند.

 

 

کد خبر 1243310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha