یادواره ۴۰۷ شهید شهرستان فومن برگزار می‌شود

جعفری گفت: روز ۱۳ دی مصادف با سالروز شهادت حاج قاسم و هفتم شهید گمنام ؛ یادواره ۴۰۷ شهید شهرستان فومن در مسجد جامع برگزار می‌شود.

محسن جعفری در گفت‌‍وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: روز ۱۳ دی مصادف با سالروز شهادت حاج قاسم و هفتم شهید گمنام ؛ یادواره ۴۰۷ شهید شهرستان فومن برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: این مراسم با سخنرانی سردار سپهر جانشین وزیر کشور و فرمانده عملیاتی ستاد کرونا کشور بعداز نماز مغرب و عشا در مسجد جامع برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه امنیت، رفاه و آسایش فعلی همه مرهون جانفشانی شهداست و همه ما مدیون خون شهیدان هستیم گفت: شعار سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با توجه به پیشنهاد مردم «جان فدا» نام گرفت.

 

جعفری با بیان اینکه راه سردار سلیمانی همچنان امتداد دارد تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سندی بر حقانیت و نشانه‌ای برای حیات انقلاب اسلامی شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه شهید سلیمانی قهرمان ملی و امت اسلام است و به الگویی برای تمام جوانان آزاداندیش و حق‌جو در تمام دنیا تبدیل شد بیان کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی برای همه ما الگو است.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا، تزریق فرهنگ ایثار شهادت و از خود گذشتگی به جامعه و انتقال رشادتها از نسلهای بالاتر به نسلهای جدید است.

کد خبر 1243562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha