برگزاری دومین یادواره «نشان سلیمانی»

دومین یادواره روایتگری سردار مقاومت با عنوان «نشان سلیمانی» در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دومین یادواره روایتگری سردار مقاومت «نشان سلیمانی»،  روز دوشنبه ۱۲ دی ماه در محل سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

 

حمیدرضا افتخاری، دبیر دومین یادواره روایتگری سردار مقاومت "نشان سلیمانی" با اشاره به جایگاه والای این شهید و نقش راهبردی وی در تبین فرهنگ مقاومت، گفت: رادیو به عنوان رسانه‌ای پیشرو در همه عرصه‌ها همیشه مطرح بوده و با تولید برنامه‌های فاخر هموطنان را همراهی کرده است. در این میان، توجه به مقام رفیع شهدا خصوصا سید الشهدای جبهه مقاومت، شهید مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین خاطر در آستانه سومین سالگرد شهادت مظلومانه ایشان معاونت صدا در نظر دارد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دومین یادواره روایتگری سردار مقاومت "نشان سلیمانی" را برگزار کند.

 

خاطرنشان می شود دومین یادواره روایتگری سردار مقاومت "نشان سلیمانی" با مشارکت سازمان ها و نهادها مختلفی همچون معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، وزارت میراث فرهنگی، شهرداری تهران، سازمان انرژی اتمی، وزارت آموزش و پرورش، بنیاد شهید، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در روز دوشنبه، ۱۲ دی ماه و از ساعت ۱۸ در محل سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

کد خبر 1243762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha