خون شهید سلیمانی الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه دراستان گیلان با یادآوری رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و نابودی داعش توسط این سرباز اسلام، گفت: خون شهید سلیمانی الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در پیامی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

سه سال از شهادت حاج قاسم، مرد میدان می‌گذرد و فقدان وجود آن رزمنده مجاهد هنوز بر سینه‌ها سنگینی می‌کند، سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام سردار سلیمانی عزیز را به مقام والای شهادت رسانید.

حاج قاسم نمونه بارزی از تربیت‌یافتگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود که همه‌ عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید و شهادت پاداش تلاش بی وقفه آن مجاهد نستوه در همه این سالیان بود.

سردار سرافراز سپاه اسلام سردار سلیمانی، چهره درخشان مقاومت اسلامی و نماد هنر ایستادگی در برابر مستکبران آمریکایی و تروریست‌های منطقه از جمله داعش جنایتکار بود که خون این شهید افتخارآفرین، الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام خواهد بود.

بدون تردید خون پاک شهید سلیمانی متضمن پیروزی و مستولی آزادگان جهان بر مستکبران خواهد شد و قطعا جبهه استکبار و تروریست منطقه‌ای تاوان شدید خواهند داد.

کد خبر 1244239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha