برپایی نمایشگاه عکس شهید سلیمانی در کانون «عاشوراییان» روستای «موسویه»

قربانی گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «عاشوراییان» روستای «موسویه» شهرستان جهرم، نمایشگاه فرهنگی به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی برپا شد.

محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: به مناسبت سالروز شهادت سرداردل ها «حاج قاسم سلیمانی» برنامه های مختلفی از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «عاشوراییان» روستای «موسویه» شهرستان جهرم به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «عاشوراییان» روستای «موسویه» افزود: برپایی نمایشگاه سردار دل ها از جمله عناوین این برنامه ها بود که در آن تصاویری از تمثال شهید سلیمانی به معرض دید گذاشته شده بود.

 

وی با اشاره به برگزاری آیین بزرگداشت سومین سالروز شهادت شهید سلیمانی در این کانون فرهنگی هنری، گفت: این مراسم با سخنرانی «سید نورالله حسینی» همرزم حاج قاسم سلیمانی و با حضور حجت الاسلام مهربان امام جمعه بخش کردیان در این کانون فرهنگی هنری برگزار شد.

 

قربانی عنوان کرد: تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز همزمان با این مناسبت در کانون فرهنگی هنری «عاشوراییان» انجام شد که در راستای آن از 50 رزمنده این روستا تجلیل به عمل آمد.

 

وی اظهار کرد: همچنین برگزاری مسابقه نقاشی «سردار دل ها» نیز دیگر عناوین برنامه های این آیین بود که ویژه گروه سنی خردسال در این کانون فرهنگی هنری به اجرا در آمد.

کد خبر 1245101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha