کسب عنوان پایگاه برتر بسیج کشور توسط بچه های مسجد در کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» جهرم

عنوان پایگاه برتر بسیج کشور در چهارمین جشنواره «اسوه» سازمان بسیج مستضعفین به کانون فرهنگی هنری ‌«دوستان ‌آسمانی» جهرم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس عنوان پایگاه برتر بسیج کشور در چهارمین جشنواره «اسوه» سازمان بسیج مستضعفین به بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»‌ شهرستان جهرم رسید.

 

جشنواره اسوه در راستای ایجاد رقابت سالم و سازنده برای ارتقا سطح کیفی پایگاه‌های مقاومت بسیج و ارائه الگوهای برتر برای ایجاد زمینه برای به ظرفیت‌رساندن پایگا‌ه‌های مقاومت، هر ساله اقدام به شناسایی و انتخاب پایگاه‌های بسیج برگزار می شود.

 

این برای چهارمین سال متوالی است که این کانون فرهنگی هنری عنوان برترین پایگاه مقاومت بسیج در جشنواره «اسوه» سازمان بسیج مستضعفین را به خود اختصاص می دهد.

 

در متن لوح افتخار سازمانی سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری آمده است: «درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی به مجاهدانی که علم رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی را بر دوش کشیده و عنوان پیروی از حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را به شایستگی پاس داشته اند و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق «صدقوا ما عاهدو الله علیه» گردیدند و با خون خود درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نموده اند.

 

کسب عنوان موفق ترین پایگاه مقاومت بسیج در هفتمین جشنواره ملی مالک اشتر و چهارمین جشنواره سراسری اسوه سازمان بسیج مستضعفین را به فرمانده محترم و بسیجیان پایگاه نمونه امام حسین علیه السلام تبریک عرض نموده ، توفیقات بیش از پیش شما را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) آرزومندیم. ان شاء الله در پاسداری از آرمان های والای امام راحل عظیم الشان (رحمة الله علیه) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران موفق و منصور باشید.»

کد خبر 1245124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha