شکل گیری هویت جوانان و نوجوانان از مساجد شروع شود

مدیرکانون بهار قران یزد با اشاره به اهمیت شکل گیری هویت نوجوانان در جامعه گفت: شکل گیری هویت جوانان و نوجوانان بایستی از مساجد شروع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، حجت الاسلام اکبری مدیر کانون فرهنگی هنری بهار قرآن یزد در نشست جمعی از مدیران کانون های مساجد استان با استاندار یزد گفت:  از ابتدای شروع ترم جاری دانشگاه، ما با معضلاتی همراه بودیم ولی وقتی که در بین جوانان و نوجوانان حضور پیدا می کنیم مشکل اصلی در شکل گیری هویت اجتماعی است.

وی افزود:  در جوانی و نوجوانی این شکل گیری هویت امری اساسی است که ما در مساجد شاهد این گام های اساسی هستیم ولی متاسفانه حمایت های لازم را نداریم.

حجت الاسلام اکبری بیان کرد: یکی از عوامل شکل گیری هویت اجتماعی مساجد هستند و اگر مسجد این ملاک های موجود را درست کند شاهد تربیت نیروی انسانی متعهد هستیم که دشمن کمتر می تواند روی آن اثر بگذارد.

وی بیان کرد:  اگر قرار است بروی هویت نوجوان اثر بگذاریم باید از مسجد شروع کنیم.

مدیرکانون بهار قرآن یزد ادامه داد: در طرح استانی طراوت شاهد فعال شدن مساجد با حضور امامان جماعت، مدیران کانون ها، هیات امنا هستیم و اگر این طرح ها در مساجد حمایت شوند شاهد گام های موثری در تربیت نیروی انقلابی خواهیم بود.

کد خبر 1245230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha