ستاد بزرگداشت اعیاد برپا شود

ایمانیه گفت: ستاد بزرگداشت اعیاد که شامل میلاد حضرت زهرا (س) تا میلاد امام عصر (عج) است، برپا شود و باید کار ویژه در فارس شکل بگیرد و می توان زنان زندانی جرائم غیرعمد در این ایام آزادسازی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز شنبه (17 دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) هستیم و امید است که خداوند به برکت ایشان کشور را تحت حمایت قرار دهد.

استاندار فارس اضافه کرد: ستاد بزرگداشت اعیاد که شامل میلاد حضرت زهرا (س) تا میلاد امام عصر (عج) است، برپا شود و باید کار ویژه در فارس شکل بگیرد و می توان زنان زندانی جرائم غیرعمد در این ایام آزادسازی کرد.

وی با اشاره به اینکه آمادگی حل مشکلات مزمن شده همه سازمان ها را داریم که به مناسبت این ایام اتفاق بیفتد و همه سازمان ها موظفند میزخدمت ها خود را بگذارند، اضافه کرد: موضوع حجاب را در جلسه حجاب و عفاف بررسی خواهیم کرد و از نظرات صاحب نظران استفاده می شود.

ایمانیه افزود: فارس رتبه برتر میزان پیگیری حجاب را در کشور کسب کرده است و این مطلب از سوی وزارت کشور ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها هرچه می توانند کارهای فرهنگی را در اختیار خود دانشجویان قرار دهند و آموزش و پرورش هم باید کارهای فرهنگی را در اختیار دانش آموزان قرار دهند، اظهار کرد: در فتح آباد خفر نمایشگاه زن در طول تاریخ را ایجاد کرده بودند و از دختران 6 تا 12 سال روایتگری می کردند.

استاندار فارس اظهار کرد: روزهای شنبه 2 ساعت به جلسات پرورشی و اخلاقی اختصاص خواهم داد.

بر اساس این گزارش در ادامه، حمیدرضا قانعی، هم گفت: نقشه مهندسی فرهنگی وارد مرحله نظارت از دستگاه ها شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: 6 دستگاه نظارت حضوری انجام شده است و کارشناسان میزان پیشرفت این نقشه را احصا کرده اند.

وی گفت: تدوین و اصلاح نقشه 1402 در حال بررسی است و برخی موارد نقشه کنونی در حال بروزرسانی است و سعی می کنیم که نقشه 1402 را تا بهمن ماه ارائه کنیم و دستگاه ها باید برنامه های خود را تا اسفند ارائه کنند و تدوین نگاشت برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شد.

کد خبر 1245238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha