اجلاسیه پایانی دهه مقاومت/ قدردانی امام جمعه کرمان از دست اندرکاران بزرگداشت سومین سالگرد حاج قاسم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم دهه مقاومت، گفت: موکب های مردمی به بهترین وجه مدیریت شده و به زائران حاج قاسم خدمت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، یکشنبه (18 دی) در اجلاسیه پایانی دهه مقاومت که با حضور خانواده شهید سلیمانی، فرمانده کل سپاه و معاون اجرایی وزیر دفاع در حال برگزاری است؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای فرودگاه بغداد عصاره شهادت از دو ملت ایران و عراق هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم دهه مقاومت افزود: موکب های مردمی به بهترین وجه مدیریت شده و به زائران حاج قاسم خدمت کردند.

 

 

 

وی سپاه پاسداران را حافظ انقلاب و دستاوردهای آن در کنار سایر نیروهای مسلح دانست و افزود: شهید سلیمانی مدالی برجسته و فاخر از رهبر عظیم الشأن انقلاب با عنوان «مکتب شهید سلیمانی» دریافت کرد.

 

امام جمعه کرمان مدال های مردمی را هم القابی دانست که مردم، شهید سلیمانی را به آن متصف کردند واظهارکرد: مردم با ذهن و فکر خود و برداشت از شخصیت ایشان این لقب ها را دادند و در اثر کثرت استعمال، این لقب ها برای ایشان عَلَم شد که «مرد میدان» «سردار دلها» «جان فدا» «مرد مرزها» و... که برخاسته از دل مردم است.

 

 

 

 

کد خبر 1245345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha