جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) به مسافران نوروزی شناسانده شود

خواست خدایی گفت: مسئولان استانی و مدیریت شهری شیراز با برنامه ‌ریزی و زمان ‌بندی مناسب برای حضور گردشگران و زائران و مهمانان نوروزی در شهر سومین حرم اهل بیت (ع) تلاش کنند تا جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) به مسافران نوروزی شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، افسانه خواست خدایی، امروز یکشنبه (18 دی) در صحن شورای اسلامی شهر شیراز با توصیف شیراز به عنوان مهد تمدن و فرهنگ و شهر فرهنگ و عشق و سومین حرم اهل بیت (ع) گفت: برای دمات رسانی به مردم چنین دیار کهن و غنی مسئولان باید تلاش خود را بیشتر کنند و وظیفه مسئولان در خدمات رسانی به این شهر بیشتر است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه چند سالی است که سیمای شهری شیراز تحول، شور و نشاط نوروزی را به خود ندیده است، افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز  برای استقبال از نوروز باید برنامه ریزی اجرایی داشته باشند تا شهروندان شاهد این تحول و زیباسازی سیما و منظری شهری باشند.

وی اضافه کرد: شهر شیراز قبل از اینکه آماده و پذیرای گردشگران و زائران نوروزی باشد باید برای مردم این شهر مهیای نوروز شود.

خواست خدایی تاکید کرد: از سال گذشته سیاست‌ گذاری‌ ها و برنامه ‌ریزی ‌های مناسبی در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز و ذیل آن کمیته محیط زیست، فضای سبز و زیباسازی در شورای اسلامی شهر شیراز در این راستا انجام گرفته است طرح های خوبی در موضوع زیباسازی منظر شهری تایید شده اند که از شهردار شیراز می خواهیم با تامين اعتبار و تخصیص به موقع و مناسب در زمینه اجرای این مصوبات و سیاست ‌گذاری‌ ها برای نوروز پیش رو اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم امسال با تلاش مسئولان استانی و مدیریت شهری شرایط فراهم شود تا بدون هیچ حد و مرزی با برنامه ‌ریزی و زمان ‌بندی مناسب شاهد حضور همه گردشگران و زائران و مهمانان نوروزی در شهر سومین حرم اهل بیت (ع) باشیم و فرهنگ و تمدن و جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) به مسافران نوروزی شناسانده و صنعت هتل داری و گردشگری در شهر احیا شود.

خواست خدایی همچنین با اشاره به موضوع فضای تبلیغات محیطی شهر هم گفت: برای استفاده از بیلبورد ها، تابلوهای تبلیغاتی و جداره ناوگان حمل و نقل عمومی، ایستگاه های قطار شهری و ...  کارگروهی برای تولید و تایید محتوای فرهنگی در شهرداری شیراز تشکیل شود تا همگی پیوست فرهنگی داشته باشند و محتوای فرهنگی ایرانی اسلامی بر سیمای شهر نمایان شود.

کد خبر 1245492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha