کانون‌های مساجد خوزستان از ظرفیت خوبی جهت فعالیت در حوزه بین‌الملل برخوردار هستند

حجت‌الاسلام سمیری، گفت: با توجه به ارتباطاتی که با کشورهای عربی و منطقه و شخصیت‌های تاثیرگذار وجود دارد، این ظرفیت را داریم که بتوانیم در حوزه بین‌المللی نیز فعالیت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز دوشنبه (19 دی) در جلسه با پرسنل ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، با تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد، اظهار کرد: از بین رفتن مسجد به این است که مساجد خالی شود و از ظرفیت مساجد استفده نشود و طرح، ایده و برنامه‌ای برای این مراکز نداشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، بر اعتماد به خود و شناسایی پتانسیل‌ها تاکید کرد و افزود: مردم به مساجد اعتقاد دارند، از این رو باید با ایجاد برنامه‌ها و طرح‌های متعدد ظرفیتی ایجاد کنیم که جایگاه مساجد و ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ارتقا پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه باید بتوانیم افراد بیشتری را به سمت مساجد جذب کنیم، ادامه داد: با توجه به ارتباطاتی که با کشورهای عربی و منطقه و شخصیت‌های تاثیرگذار وجود دارد این ظرفیت را داریم که بتوانیم در حوزه بین‌المللی نیز فعالیت داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام سمیری، با اشاره به اینکه باید با برنامه جلو برویم و نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اضافه کرد: باید به نحو احسن به وظایفی که به ما محول شده عمل کنیم و اهداف مدنظر را به سرانجام برسانیم.

 

وی از راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در ستاد کانون‌های مساجد استان خبر داد و تصریح کرد: باید از این فرصت و ظرفیت برای معرفی و ارتقای کانون‌های مساجد استفاده کنیم.

 

کد خبر 1245638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha