هفت نماینده از استان فارس در جشنواره بین المللی تئاتر فجر امسال حضور دارند

موسوی نژادیان با اشاره به اینکه در جشنواره بین المللی تئاتر فجر امسال، هفت نماینده از استان فارس حضور خواهند داشت، گفت: هشت استان در بیست و هفتمین جشنواره منطقه ای فارس حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سید رسول موسوی نژادیان، امروز دوشنبه (19 دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور، گفت: منطقه چهار تئاتر منطقه ای به فارس محول شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: استان های مازندران، قم، اصفهان، کرمان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان جنوب، سیستان و بلوچستان، یزد و بوشهر در این جشنواره حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه همه استان ها 2 نماینده دارند که کرمان و کرمان جنوب هرکدام یک نماینده دارند، اضافه کرد: از روز 22 دی ماه اجراها آغاز می شود و سالن های «استاد لایق»، «استاد هودی»، «ابوریحان»، «سالن سبز» و تالار «حافظ» میزبان 15 نمایش حاضر هستند.

موسوی نژادیان گفت: برنامه ریزی های خوبی انجام شده است و از تجربه 2 منطقه دیگر استفاده کنیم و مسئولین کشوری در مراسم اختتامیه حضور دارند و سعی شده است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم حضور یابد، معاونین هنری و حقوق و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل انجمن نمایش به طور قطعی در مراسم اختتامیه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره بین المللی تئاتر فجر امسال، هفت نماینده از استان فارس حضور خواهند داشت، افزود: استان هایی که میزبان بودند در مناطق دیگر داوری می شوند و هر 2 کار استان فارس که در منطقه 2 شرکت کردند، به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کردند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: جلسه نقد و بررسی هم از مرکز هنرهای نمایشی اعزام می شوند و جلسات نقد هم برای همه کارها برگزار می شود.

کد خبر 1245694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha