ملت ایران پشتیبان همیشگی ملت فلسطین خواهد ماند

سردار مهدوی گفت: ۴۳ سال است از فشارهای استکبار جهانی علیه ملت ایران می گذرد تا از موضع خود در خصوص حمایت از فلسطین دست بردارد اما ملت ایران همواره پشتیبان مردم فلسطین خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی امروز دوشنبه (۱۹ دی) در دیدار با نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار داشت: کمک به فلسطین و نیروهای مقاومت جزو آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مواضع ایران از همان ابتدای انقلاب اسلامی درخصوص فلسطین مشخص بوده است، افزود: ایران به استکبار جهانی از همان ابتدا فهماند که فلسطین خط قرمز جمهوری اسلامی است.

 

وی ادامه داد: علی رغم اینکه ۴۳ سال از فشارهای استکبار جهانی علیه ملت ایران می گذرد تا از موضع حمایت از فلسطین دست بردارد اما ملت ایران و نیروهای بسیجی پشت رزمندگان و مردم فلسطین هستند.

 

سردار مهدوی در ادامه گفت: این حمایت ها برگرفته از اعتقادات دینی ملت ایران است و امیدواریم خداوند متعال به رزمندگان و مردم فلسطین توان بیشتری برای مقابله با رژیم صهیونیستی عطا کند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه پیروزی نهایی ملت فلسطین قطعی است، افزود: شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی حاکی از وعده خداوند است و به امید خدا این غده سرطانی از بین خواهد و شر آن از سر ملت فلسطین برداشته خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: امروز به لحاظ نظامی ایران به جایی رسیده که دست بسیاری از ابرقدرت ها در زمینه های موشکی و پهپاد جلوی ایران اسلامی دراز است و این افتخارات به خاطر عزت اسلامی حاصل شده است.

 

سردار مهدوی در پایان با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال از بین بردن وحدت بین مسلمانان است، گفت: تلاش خواهیم کرد تا هم وحدت داخلی و هم وحدت در عرصه بین المللی را حفظ و تحکیم کنیم.

 

 

کد خبر 1245746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha