دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری به مدت چهار روز در شیراز برپا می شود

فرهادی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از امروز به مدت چهار روز در شیراز برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علی فرهادی، امروز سه شنبه (20 دی) در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که در هتل «شیراز» برگزار شد، گفت: متولیان برای بخش خصوصی بال پرواز را فراهم کنند و اگر این بال فراهم شود گردشگری می تواند موثر واقع شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به سعی شده است این نمایشگاه در خور شان استان فارس برگزار شود، تاکید کرد: تراز استان فارس را بسیار بالا می دانیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فارس را قله عنوان کردند، افزود: باید سعی کنیم که مدیران هم در حد و اندازه قله خود را نشان دهند.

فرهادی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه از امروز تا بیست و سوم دی ماه میزبان علاقمندان و به موازات آن نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته هم برپا می شود، اظهار کرد: ساعت بازدید از 16 تا 22 مشخص و این نمایشگاه در چهار هزار و 750 متر مفید و 11 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا شده است.

وی گفت: این نمایشگاه در سالن های «حافظ»، «نرگس» و «ملاصدرا» برپا می شود.

کد خبر 1245828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha