ترویج مکتب فاطمی خنثی کننده توطئه های دشمنان است

سپهوند با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ فاطمی، افزود: ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه در جامعه خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

مریم سپهوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: سیره حضرت رسول و سبک زندگی حضرت فاطمه (س) نشان دهنده نگاه اسلام به جایگاه و مقام زن است.

 

وی با اشاره به توطئه ها اخیر دشمنان، افزود: دشمنان در قالب شعارهای پوشالی به دنبال استفاده ابزاری از مقام زن است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دشمن امروز در قالب جنگ ترکیبی تمام قد با موضوع زن به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی آمده است، خاطرنشان کرد:  روشنگری و بصیرت افزایی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن هر بار با دسیسه ای برای مقابله با اسلام و انقلاب تلاش کرده است، یاد آور شد: در طول عمر انقلاب اسلامی دشمن ثابت قدم در میدان مقابله با انقلاب حضور داشته و هر بار به دنبال روزنه ای برای رسیدن به اهداف شوم خود است، که به حمد الله در سایه ولایت مداری و آگاهی ملت ایران این توطئه های یکی پس از دیگری خنثی شده است.

 

ارزش و جایگاه زن در دین اسلام بسیار بالاست

 

سپهوند با بیان اینکه این بار دشمنان با نام زن در تلاش برای رسیدن به مقاصد شوم خود هستند، ادامه داد: دشمن غافل از این است که اسلام جایگاه و شان واقعی زن را ترسیم کرده و به حفظ آن تاکید دارد.

 

وی با بیان اینکه ارزش گذاری به مقام زن به تاریخ اسلام برمی گردد، بیان کرد: فرهنگ و سبک زندگی غربی نشان دهنده شعارهای پوچ و عوام فریبانه دشمنان است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اذعان داشت: ارزش و مقام زن در اسلام بسیار بالاست و اسلام نگاه ابزاری به مقام زن ندارد.

 

وی با تاکید بر ضرورت ترویج و نهادینه سازی مکتب فاطمی، خاطرنشان کرد: ترویج سیره و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) رمز موفقیت و بقاع هر جامعه ای است.

 

سپهوند با اشاره به جایگاه زن در انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب با تمسک به سیره اهل بیت عصمت و طهارت  بر اهمیت مقام زن تاکید داشتند.

 

وی تصریح کرد: نامگذاری روز ولادت حضرت زهرا(س) به روز زن و مادر نشان دهنده اهمیت زن در انقلاب اسلامی است.

 

مادران شهدا اسوه زن طراز اسلام هستند

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص مقام و جایگاه زن، بیان کرد: زن مسلمان طراز اسلام الگوی موفق برای جهانیان است.

 

وی با اشاره به نگاه های غربی و شرقی به مقام زن، افزود: زن طراز اسلام نه مانند نگاه غربی نگاه ابزاری به جایگاه زن دارد و نه مانند نگاه شرقی جایگاهی پوچ برای زن متصور است.

 

سپهوند اظهار کرد: مادران شهدا، اسوه زن طراز اسلام در دنیای امروز هستند، که باید به جهانیان معرفی شوند.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه جهان تشنه و خواستار مکتب فاطمی است، افزود: ترویج و نهادینه سازی سیره و منش اهل بیت عصمت و طهارت و تفکر فاطمی، رمز موفقیت هرجامعه ای است.

 

کد خبر 1246024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha