خدمت‌رسانی ۲۰ نفراز عوامل اجرایی کرمانشاه در قالب موکب بقاع متبرکه و امامزادگان در کرمان

حجت الاسلام صالحی، گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش و به مناسب سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۲۰ نفر از عوامل اجرایی از استان در قالب موکب بقاع متبرکه و امامزادگان استان در کرمان خدمات رسانی کردند.

 حجت‌الاسلام محمد صالحی ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به برنامه های سومین سالگرد شهید سلیمانی ،گفت:رمز جاودانگی شهید سلیمانی، اخلاص و شوق شهادتی بود که همیشه در سر داشت و آرزویی که سردار دل‌ها از آن می‌گفت و برای آن اشک می‌ریخت برآمده از فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس بود ویاد و نام این شهید بزرگوار از دل‌ ملت ایران بیرون نمی‌رود و ماندگار خواهد شد.

 

 اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ، افزود: این موکب در کنار سایر مواکب از ۱۱ دی ماه کار خدمات رسانی خود را آغاز و تا ۱۵ دی ماه و به مدت ۵ روز ادامه داشت .

 

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا ۶۰ هزار نفر از زائرین مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان  پذیرایی شدند. لذا خدمت به زائران سید شهیدان مقاومت کمتر از خدمت به زائران سید الشهدا عليه السلام نیست .

 

حجت الاسلام صالحی، تصریح کرد : این اداره‌ کل از محل موقوفات استان کرمانشاه در گلزار شهدای کرمان و به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه خدمات رسانی خود را آغاز و در موکب اداره کل مستقر در گلزار شهدای کرمان روزانه به بیش از ۱۲۰۰۰ نفر خدمات رسانی شد .

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،اظهار کرد: در این موکب که به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کرد ، با صبحانه ،ناهار و شام و میان وعده شامل : چایی ،شلغم داغ ،نان برنجی و نان خرمایی کرمانشاهی ،شیربرنج  به زائران خدمات‌رسانی می کردند .

 

کد خبر 1246129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha