بیرجندی‌ها اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت را محکوم کردند

بیرجندی‌ها با حضور در راهپیمایی خودجوش مردمی پس از نماز جمعه، اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مرجعیت و ولایت و نمادها و مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مردم ولایتمدار و انقلابی بیرجند ظهر امروز جمعه (۲۳ دی) بعد از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهایی چون «با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم» و «رهبر اگر فرمان دهد، جان را نثارش می کنیم» ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

 

مردم ضمن سردادن شعارهای «مرگ بر فرانسه»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر انگلیس»، شعارهایی همچون «سکوت در برابر اهانت - خیانت است خیانت»، «فرانسه حیا کن - دشمنی رو رها کن»، سر دادند.

 

نمازگزاران در این تجمع اعتراضی، اقدام وقیحانه نشریه شارلی ابدو و توهین به ساحت مرجعیت دینی و رهبری عالی ایران را محکوم و بر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقدسات دینی تاکید کردند.

 

همچنین مردم مرکز استان خراسان جنوبی در این راهپیمایی ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری بر دفاع از ولایت، ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

 

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت شد که حاضرین با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بندهای آن را تایید کردند.

 

 

کد خبر 1246429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha