عضویت رایگان بانوان  در کتابخانه های عمومی استان ایلام

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: به مناسبتمیلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و مادر، بانوان ایلامی می توانند به صورت رایگان برای عضویت در کتابخانه های عمومی ثبت نام کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت این روز و ارج نهادن به مقام شامخ مادران این سرزمین، روز شنبه ۲۴ دی دیماه ۱۴۰۱ عضویت تمامی مادران و بانوان گرامی در کتابخانه های عمومی استان ایلام رایگان است.

 

سمیه حیدری تصریح کرد:  بانوان گرامی استان در این روز با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه محل سکونت خود یا پرتال کتابخانه های عمومی به نشانی samanpl.ir/commonportal/fehrstlib و یافتن پرتال اختصاصی کتابخانه مورد نظر و دریافت کد تخفیف، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

 

وی افزود:  ۵۴ مرکز کتابخانه ای در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام با ۶۲۲ هزار و ۶۵۷ جلد کتاب فعالیت دارد که از این تعداد ۶ باب مشارکتی و ۴۸ کتابخانه نهادی بوده که ۳۳ مرکز در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستائی دایر هستند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: تعداد کل اعضای کتابخانه های عمومی استان بیش از ۲۶ هزار نفر  است.

 

حیدری با دعوت از بانوان ایلامی برای عضویت در کتابخانه های عمومی استان، خاطرنشان کرد: هدف از این برنامه، توسعه و ترویج فعالیت های کتابخانه ای و فرهنگ مطالعه است.

کد خبر 1246622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha