لزوم رسیدگی بیشتر به مساجد مناطق محروم و حاشیه‌ای

حجت‌الاسلام سلطانی، بر رسیدگی بیشتر به مساجد مناطق محروم و حاشیه‌ای تاکید کرد و گفت: باید در این مناطق برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اجرا شود که امیدواریم با همکاری مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان توجه بیشتری به مساجد حاشیه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام عبدالکریم سلطانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، اظهار کرد: مساجد جایگاه ویژه‌ای در میان مؤمنان و جریان‌های فرهنگی و انقلاب دارند و فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری نیز جهت اعتلای مساجد حائز اهمیت است.

 

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوزستان، با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر با شاعران عرب استان، افزود: این فرصت بی‌بدیلی در استان است که جریان‌های فرهنگی و انقلاب در بحث شعر عربی از شاعران و اشعار آنها حمایت کنند و تعامل خوبی با کشور عراق داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند و فرمودند از هر نوعی و ابتکاری، اضافه کرد: از ابتکارات استان ما هم شعر و ادب عربی است که می‌تواند بر جهان عرب و کشورهای اسلامی مؤثر واقع شود و با اهتمامی که داریم این کار را با دقت بیشتری محقق سازیم.

 

حجت‌الاسلام سلطانی، بر رسیدگی بیشتر به مساجد مناطق محروم و حاشیه‌ای تاکید کرد و ادامه داد: باید در این مناطق برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اجرا شود که امیدواریم با همکاری مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان توجه بیشتری به مساجد حاشیه صورت گیرد.

 

وی با تقدیر از خبرگزاری شبستان جهت انعکاس و نشر رویدادهای مختلف به ویژه حوزه دینی و فرهنگی، عنوان کرد: اتفاقات و فعالیت‌های مختلف مناطق حاشیه باید دیده شود چرا که گاهی مواقع کارهای بسیار خوبی در این مناطق انجام می‌شود که در صورت انتشار و انعکاس آن توسط خبرگزاری‌ها و صدا و سیما تاثیرگذاری خواهد داشت و انگیزه بیشتری برای مخاطبان و متولیان امر در پی دارد.

 

کد خبر 1246630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha