تجلیل از مادران و بانوان فاطمی در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس

حجت الاسلام امیدی گفت: برنامه تجلیل از مادران و بانوان فاطمی همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و مادر در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حسین امیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مادر برنامه های مختلفی از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برنامه ریزی شده و در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: برنامه ها با جشن میلاد بزرگ بانوی اسلام و الگوی زنان عالم آغاز شده است و تا 30 دی ماه که آخرین روز هفته بزرگداشت مقام زن و مادر است، ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه تجلیل از مادران و بانوان فاطمی در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، اظهار داشت: برنامه های دیگری نظیر دیدار با مادران و همسران شهدا و ایثارگران در قالب «سه شنبه های تکریم»، مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقه دلنوشته به مادران، اهدای هدیه به اعضای دختر هم نام حضرت زهرا (س) و ایستگاه ها و موکب های پذیرایی صلواتی از دیگر برنامه هاست.

حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: گزارش های ارسالی کانون های مساجد استان حاکی از آن است که محافل قرآنی، نشست های تبیین جایگاه و نقش زن مسلمان، ختم های صلوات و سفره های نذری به همت بانوان مسجدی و اهدای ثواب تلاوت نور نیز در برنامه های این ایام قرار دارد.

کد خبر 1246762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha