برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در بیش از یکصد مسجد شیراز

هاجری گفت: در بیش از یکصد مسجد شیراز مراسم معنوی اعتکاف برگزار خواهد شد و توسعه خطوط متروی شیراز به سمت اماکن زیارتی و گردشگری از اقدامات مطلوب شورای اسلامی ششم شهر شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،محمدرضا هاجری، امروز یکشنبه (۲۵ دی) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: علیرغم شناسایی طلب ۳۰ هزار میلیاردی شهرداری شیراز، از دستگاه های دولتی خللی در پروژه های عمرانی و بسته های سرمایه گذاری ایجاد نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شورای اسلامی و شهرداری ششم، انقلاب بهار عمران و محرومیت زدایی است.

وی با اشاره به این فعالیت ها اظهار کرد: با این اقدامات شاهد افق روشنی در اختصاص ۵۱۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در ۴۰ منطقه محروم، حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، برگزاری ۱۲۰ یادواره شهدای محلات در راستای سبک زندگی ایرانی اسلامی، کمک به ۱۸۰ مسجد محلات شیراز، اصلاح کمربندی ها، توسعه خطوط ۲، سه و چهار قطار شهری به سمت تمامی اماکن گردشگری و زیارتی و ... از اقدامات خوب شورای اسلامی شهر شیراز است.

هاجری اعلام کرد: در بیش از یکصد مسجد شیراز مراسم معنوی اعتکاف برگزار خواهد شد و بوستان های محلی مناسب و ساخت تصفیه خانه های محلی و ... از اقدامات خوبی است که در شهر شیراز انجام شده است.

کد خبر 1246854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha