هنر نمایش به دلیل مردمی بودن خود نزد مردم محبوبیت فراوانی دارد

اسدی گفت: هنر نمایش به دلیل مردمی بودن خود نزد مردم محبوبیت فراوانی دارد و حامل پیام های اثرگذار برای بهتر زیستن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن اسدی، بعدازظهر امروز یکشنبه (۲۵ دی) در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور که در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و با حضور معاون هنری و سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) و پایتخت فرهنگی ایران به برگزاری این مراسم فرهنگی و هنری افتخار می کند.

شهردار شیراز افزود: حضور هنرمندان متعهد جشنواره تئاتر استانی جایگاه خود را یافته است و امروز حاصل زحمات فعالان عرصه تئاتر است و با اهل هنر از هنر سخن گفتن دشوار است و تئاتر از کامل ترین هنرهاست.

وی تاکید کرد: نمایش به دلیل مردمی بودن خود نزد مردم محبوبیت فراوانی دارد و حامل پیام های اثرگذار برای بهتر زیستن است.

شهردار شیراز ادامه داد: هنر، وجه درمانگر دارد و هنر فاخر نمایش در وجه کمال یافته به نوآفرینی از پیوند انسان در مواجهه با روزمرگی های زندگی می پردازد و به پاسخگویی فطری به انسان معاصر می پردازد.

اسدی زبان هنر را در پیشرفت و توسعه شهری مهم دانست و گفت: تاریخ نشان می دهد هرگاه انسان به هنر پرداخته است، اهل هنر توانسته اند جان تازه ای به فرهنگ و زندگی بدهند و شهری که مامن رویدادها و جشنواره هلی هنری باشد، زندگی متفاوت تری تجربه خواهد کرد.

شهردار شیراز تصریح کرد: از سخت کوشی هنرمندان تئاتر که چراغ هنر را پرفروغ نگاه داشته اند، صمیمانه سپاسگزاریم و هنر در آگاهی و رستگاری نقش موثری دارد.

کد خبر 1246885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha