شورای اداری شهرستان بویراحمد تمام قد در کنار سپاه و بنیاد شهید جهت برگزاری یادواره های شهدا

مهدوی مطلق با بیان اینکه شورای اداری شهرستان بویراحمد تمام قد در کنار سپاه و بنیاد شهید جهت برگزاری یادواره های شهدا خواهد بود، گفت: از جهت پشتیبانی از این یادواره ها مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق امروز (۲۶ دی ماه) در دومین نشست ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان بویراحمد با بیان اینکه شورای اداری شهرستان تمام قد در کنار سپاه و بنیاد شهید جهت برگزاری یادواره های شهدا خواهد بود، اظهار کرد: از جهت پشتیبانی از این یادواره ها مشکلی وجود ندارد و هر کدام از ادارات به فراخور توان و امکانات خود، حمایت های لازم را خواهند داشت .

 

فرماندار و رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان بویراحمد گفت: یادواره شهدا فرصت بسیار مهمی برای تبیین سیره شهدا و فرهنگ شهادت است.

 

وی برخی از صحبت های تعارفی، تکراری و همچنین کلاسیک کردن مداحی ها، عدم توجه به آداب و فرهنگ مداحی های بومی، دولتی کردن اقدامات فرهنگی و عدم توجه به مخاطب های خاص را از آسیب های مراسمات فرهنگی دانست و افزود: انجام کارهای تلفیقی و ترکیبی با استفاده از هنر را می توان از اقداماتی دانست که می تواند نسل جدید را به شهدا و سنت های دینی پیوند دهد .

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد هم در این نشست، گفت: یادواره شهدای شهرستان بویراحمد در ایام الله دهه فجر با همکاری شورای اداری استان برگزار می شود.

 

سرهنگ حسین انوری افزود: تمهیدات لازم پیش بینی و نشست های هماهنگی بیشتر طی دوهفته آینده به منظور برنامه ریزی نهایی برای اجرای باشکوه این یادواره انجام خواهد شد .

 

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود در این یادواره با استفاده از هنرمندان برنامه های ترکیبی را اجرا کنیم، گفت: از همه ادارات شهرستان توقع داریم مثل گذشته همکاری لازم را داشته باشند؛ ضمن اینکه زمان دقیق و مکان برنامه به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

گفتنی است در این نشست هر یک از اعضاء به ارائه نظرات خود برای برگزاری هرچه بهتر و هماهنگی بیشتر بین دستگاه های متولی جهت برگزاری باشکوه یادواره شهدای شهرستان بویراحمد پرداختند .

کد خبر 1246959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha