حضور ۱۲۲ شرکت تولیدی در سی و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در نمایشگاه بین المللی فارس

فرهادی گفت: بیش از ۱۲۲ شرکت تولیدی در سی و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در نمایشگاه بین المللی فارس شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علی فرهادی، امروز دوشنبه (26 دی) از برگزاری سی و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در نمایشگاه بین المللی فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 122 شرکت تولیدی در نمایشگاه  مبل شیراز که از امروز به مدت پنج روز برپا خواهد بود، شرکت می کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: نمایشگاه حوزه مبلمان  تاثیر زیادی بر حوزه اشتغال و توسعه صادرات دارد و دارای اهمیت ویژه است.

وی مبلمان تولیدی ایران را دارای مزیت رقابتی بالایی نسبت به سایر کشورها دانست و اظهار کرد: ایران این قابلیت را دارد  تا در کنار صدور نفت، گاز یا محصولات پتروشیمی و ... به یک کشور مهم در منطقه برای صادرات مبل تبدیل شود.

فرهادی  اعلام کرد: این عنوان نمایشگاهی در مساحت بیش از 15 هزار متر مربع و در 6 سالن در نمایشگاه بین المللی فارس در شهرک «گلستان» شیراز برگزاز شده است و تا جمعه 30 دی برپا خواهد بود.

وی با اعلام ساعت بازدید از این نمایشگاه هم گفت: سی و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است و علاقمندان به بازدید از آن از طریق آدرس www.farsfair.ir می توانند برای دریافت بلیت اقدام کنند.

کد خبر 1247079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha