شرکت ۶۳ هزار و ۸۷۸ داوطلب از فارس در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲

باقری گفت: با حضور ۶۳ هزار و ۸۷۸ داوطلب، نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی‌ در استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مسلم باقری، امروز سه شنبه (27 دی) در نشست خبری آزمون سراسری ۱۴۰۲ در استان فارس گفت: با حضور 63 هزار و 878 داوطلب، نوبت اول آزمون سراسری 1402 روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی‌ در استان فارس برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نماینده تام ‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس افزود: اين آزمون در فارس، در ۳۷ شهرستان و با رعایت کامل مقررات آموزشی برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: ۹۷۸ هزار و 460 داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری 1402 در کشور شرکت می کنند که 63 هزار و 878 داوطلب مربوط به استان فارس هستند که از این تعداد هم 24 هزار و 39  نفر از شرکت‌ کنندگان مربوط به حوزه‌ شیراز هستند.

وی افزود: این آزمون در استان فارس، در پنج گروه علوم تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان‌ های خارجی برگزار خواهد شد و 32 هزار و 878 نفر در گروه تجربی، 18 هزار و ۱۱۸ نفر در گروه علوم انسانی، هفت هزار و ۲۷۲ نفر در گروه ریاضی، سه هزار و ۴۴۲ نفر در گروه زبان های خارجی و 2 هزار و ۱۶۸ نفر در گروه هنر در آن شرکت می کنند.

باقری با اشاره به زمان برگزاری آزمون‌ ها عنوان کرد: آزمون سراسری گروه تجربی، صبح پنجشنبه ۲۹‌دی‌، گروه زبان‌ های خارجی عصر پنجشنبه ۲۹‌دی‌،‌ گروه ریاضی و گروه انسانی، صبح جمعه ۳۰‌دی‌ و گروه هنر عصر جمعه ۳۰‌دی‌ در استان فارس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کارت ورود به جلسه نوبت اول هم در سایت سازمان سنجش کشور در لینک https://register2.sanjesh.org/NOETCardSar1402_Stage1 قابل مشاهده است و ارائه پرینت آن برای شرکت در آزمون همراه با اصل كارت ملی يا اصل شناسنامه عكس ‌دار برای داوطلبان الزامی است.

کد خبر 1247236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha