همکاری ۸۰۰ نفر برای برگزاری کنکور سراسری در خراسان جنوبی

حسینی گفت: در مجموع ۸۰۰ نفر در برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۲ در خراسان جنوبی همراهی خواهند کرد تا این آزمون با کمترین چالش برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید جواد حسینی ظهر امروز سه شنبه (۲۷ دی) در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: آزمون سراسری نوبت اول (29 و 30 دی 1401) و نوبت دوم (15 و 16 تیرماه 1402) برگزار خواهد شد.

 

دبیر اجرایی کنکور سراسری خراسان جنوبی گفت: آزمون پنج شنبه ساعت 8 صبح برای گروه علوم تجربی و 14:30 برای گروه زبان خارجه برگزار می‌شود، همچنین جمعه ساعت 8 صبح گروه ریاضی و انسانی و 14:30 آزمون گروه هنر در این ماراتن شرکت می‌کنند.

 

حسینی با بیان اینکه داوطلبان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه های برگزاری آزمون حضور داشته باشند، گفت: درب مراکز آزمون 7:45 و یا نهایت 8 صبح بسته خواهد شد و اجازه ورود به دانش ‌آموزان داده نمی ‌شود.

 

وی گفت: کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی یا شناسنانه، داشتن یک خودکار، دو عد مداد سیاه، مداد تراش و پاک‌کن و ماسک لازم است، اما همراه داشتن تجهیزت الکترونیکی از قبیل ساعت، انگشتر و هرگونه وسیله هوشمند و فلزی شامل گل سر و آینه، ماشین حساب، جزوه و یادداشت ممنوع است.

 

دبیر اجرایی کنکور سراسری خراسان جنوبی گفت: باجه رفع نقص در اطلاعات ثبت شده از جمله نقص در عکس، اسم و کد ملی در دانشگاه بیرجند و شهرستان ها ایجاد خواهد شد و از ساعت 8:30 تا 12 ظهر و عصر هم از ساعت 14 تا 17 فعال خواهد بود، اما هر گونه تغییر در رشته و مکان آزمون ممنوع است.

 

حسینی تصریح کرد: در رشته علوم ریاضی یک هزار و 166 نفر، در گروه آزماشی علوم تجربی چهار هزار و 857 نفر، در رشته علوم انسانی چهار هزار و 570 نفر، در رشته هنر 676 نفر و گروه زبان خارجه نیز 715 به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی با بیان اینکه هرگونه تقلب در آزمون سبب می شود داوطلب از یک سال در آزمون محروم شود، گفت: در 11 شهرستان استان خراسان جنوبی حوزه اصلی فعال داریم و 30 حوزه فرعی هم در شهرستان ها فعال خواهد بود.

 

دبیراجرایی کنکور سراسری خراسان جنوبی در پایان گفت: در مجموع 800 نفر در برگزاری آزمون سراسری 1402 در خراسان جنوبی همراهی خواهند کرد تا این آزمون با کمترین چالش برگزار شود.

 

 

کد خبر 1247276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha