شهرستان زیرکوه تاکنون با قطعی گاز مواجه نشده است

غیرتی با بیان اینکه شهرستان زیرکوه تاکنون با قطعی گاز مواجه نشده است، گفت: به همه روستاهای شهرستان زیرکوه سوخت جایگزین ارسال شده و در برخی از این مناطق توزیع شده است و سهمیه نفت برای زمان قطع گاز در نظر گرفته ایم‌ که توزیع خواهد شد.

محمدرضا غیرتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به سرماي شديد كه تا ١٠ بهمن ماندگار است و افت شديد فشار گاز، احتمال قوی قطع گاز شهرستان زیرکوه وجود دارد.  

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه تاکنون شهرستان زیرکوه قطعی گاز نداشته است، افزود: با اعمال محدودیت ها و اطلاع رسانی به مردم زیرکوه، شاهد کاهش مصرف گاز و افزلیش میزان صرفه‌جویی در زیرکوه هستیم.

 

وی با اشاره به بحث توزیع سوخت جایگزین عنوان کرد: به همه روستاهای شهرستان زیرکوه سوخت جایگزین ارسال و در برخی از این مناطق توزیع شده است و سهمیه نفت برای زمان قطع گاز در نظر گرفته ایم‌ که توزیع خواهد شد.

 

غیرتی گفت: محدودیت ها را جهت تامین گاز مصارف خانگی افزایش دادیم تا پایدار بماند و در این زمينه تعداد نانوایی ها را کاهش و ساعت پخت آنان را افزایش دادیم تا مصرف گاز کاهش پیدا کند و رستوران ها در این شهرستان دارای شیفت بندی شدند.

 

فرماندار زیرکوه بیان داشت: ادارات هم سوخت آنان قطع است و باید به فکر تامین سوخت جایگزین باشند.

 

 

کد خبر 1247315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha