بازدید مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۲ از شرکت پالایش نفت بندرعباس

جمعی از مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو شهر بندرعباس در قالب اردوی راهیان پیشرفت با حضور در پالایشگاه نفت بندرعباس از بخش های مختلف این پالایشگاه دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، در این بازدید مدیران مدارس و مسئولان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس در راستای طرح راهیان پیشرفت و آشنایی با دستاوردها و توانمندی های داخلی و روند فعالیت ها و تلاشهای شبانه روزی متخصصان، از پالایشگاه نفت بندرعباس بازدید به عمل آوردند.

 

در ابتدای این بازدید مدیران مدارس با حضور در سالن ماکت پالایشگاه، با توضیحات کارشناسان با روند پالایش نفت، تولید فرآورده های نفتی و واحد های فرآیندی و همچنین اهمیت و نقش استراتژیک تامین سوخت و انرژی مورد نیاز جامعه آشنا شدند.

 

در ادامه این بازدید، از واحدهای عملیاتی و کارگاه مرکزی پالایشگاه، به ویژه پروژه های ارزشمند اجرا شده در راستای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت فرآوردهای نفتی که با اتکا به دانش متخصصان داخلی مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته و به بهره برداری رسیده اند، نیز بازدید شد.

 

آشنایی با توانمندی های تولید فرآوردهای نفتی به عنوان یک صنعت استراتژیک و اقدامات اجرا شده در شرکت پالایش نفت بندرعباس برای قطع وابستگی به خارج از کشور و بومی سازی فناوری های روز دنیا با تلاش متخصصان داخلی از اهداف این بازدید بود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1247503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha