جام بازی های رایانه ای در کانون «دوستان ‌آسمانی» جهرم برگزار می شود

گواهیان از برگزاری جام بازی های رایانه ای ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: یک دوره جام بازی های رایانه ای ویژه نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای نیز به همت بچه های مسجد ویژه تمام مقاطع سنی برنامه ریزی شده که در اوایل بهمن ماه جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در ۲ رده سنی برگزار می شود، بیان کرد: جام بازی های رایانه ای در این کانون فرهنگی هنری در رده سنی بزرگسال (هشتم به بالا) و  رده سنی نوجوان (هفتم به پایین)‌ برنامه ریزی شده است.

 

گواهیان آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در این مسابقه را تا پایان دی ماه عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین قوانین جام وزمان بندی بازی ها به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ادامه داد: این برنامه به همراه با اهدای جوایز ارزنده ویژه نفرات برتر برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری این جام بازی های رایانه ای را غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان مسجدی عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری رویدادهایی که به صورت گروهی انجام می شود می تواند در مشارکت بچه های مسجد در امورات مختلف و تشویق آنها به کار گروهی موثر باشد.

 

 به گزارش شبستان،  این برنامه در قالب رقابت جام «۲۰۱۸PES» همراه با اهدای جوایز ارزنده ویژه به نفرات برتر برگزار شد.

کد خبر 1247582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha