سپاه پاسداران نهاد نظامی رسمی کشور و مورد حمایت همه  قرار دارد

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه همه می دانند که سپاه پاسداران نهاد نظامی رسمی کشور و مورد حمایت همه ما قرار دارد گفت: سپاه در تمام بحران های کشور و هرجایی که کاری بر زمین مانده پیشقدم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سمنان با اشاره به  قطعنامه اخیر پارلمان اروپا و قراردادن نام سپاه در لیست گروههای تروریستی گفت: آمریکا و متحدانش در اغتشاشات اخیر با وجود برنامه‌ریزی های منسجم شکست خوردند و نقشه های شوم آنها نابود شد به همین  دلیل به دنبال اقدامات تلافی جویانه بوده و از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به کشور هستند و این اقدام آنها نیز در همین راستا است.

 

امام جمعه سمنان تصریح کرد: این اقدام از سوی پارلمان اروپا که با طناب پوسیده‌ی صهیونیستی‌ها اتخاذ شده، طبق بند ۷ ماده‌ی ۲ و ماده‌ی ۲۹ منشور سازمان ملل متحد وجاهت قانونی ندارد و شناسایی گروه یا افراد تروریستی از جانب شورای امنیت سازمان ملل تعیین می‌شود.

 

وی با تأکید براینکه ملت ایران قطعنامه اخیر دشمنان علیه سپاه پاسداران و اقدامات سخیف اروپایی‌ها را علیه کشورمان محکوم می‌کنند ادامه داد:سپاه پاسداران نهاد نظامی رسمی کشور و مورد حمایت همه ما قرار دارد و همگان براین مضوع اذعان دارند که در تمام بحران های کشور و هرجایی که کاری بر زمین مانده است سپاه پیشقدم است.

 

حجت الاسلام مطیعی تصریح کرد: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های به‌اصطلاح تروریستی نشان می‌دهد که اروپایی‌ها از اساس با ملت ایران و هر نیرویی که مقابل اقدامات تروریستی آنها بایستد، مشکل دارند.

 

وی این اقدام را خشم و انتقام جویی دشمن در برابر نقشه‌های نافرجام خود، در اغتشاشات و تغییر موضع برجام در ایران برشمرد و افزود: حذف ایران در کمیسیون زنان سازمان ملل و التهاب در بازار ارز و طلا از دیگر راه‌های دشمن در تنفس مصنوعی قدرت طلبی هایشان و جلوگیری از تشکیل اتحاد ضد آمریکا در کشور‌های خاورمیانه است.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان  با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در هفته گذشته اظهارداشت: رهبر انقلاب در دیدار خود با مسئولین تبلیغات اسلامی نکات مهمی را بیان فرمودند که باید برای تمامی مسئولین فرهنگی جامعه مورد توجه و اهتمام ویژه باشد، اولا اینکه باید از تمام ظرفیت های موجود در جهت کار فرهنگی و جهادی بهره گرفت و ثانیا می بایست در برخورد با جوانان اقتضائات لازم لحاظ شده و اگر اشتباهی می کنند مانند معاندین با انها برخورد نشود.

 

وی پیشرفت کشور را در گرو توجه به کار جهادی و شبانه‌روزی دانست و گفت: مدیران باید این مسأله را مدنظر داشته باشند.

 

حجت الاسلام مطیعی اتحاد و همدلی در بین تمام آحاد جامعه را مهمترین نکته در سخنان رهبری  عنوان کردوافزود: متاسفانه دشمن امروز با تفرقه افکنی به دنبال ضربه زدن به کشور است و می بایست مردم علی الخصوص نیروهای انقلابی به این مهم توجه کنند.

 

امام جمعه سمنان تصریح کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به انسجام ملی و وحدت عمومی نیاز دارد و باید این امر محور همه فعالیت‌ها و موضع‌گیری‌ها قرار گیرد.

 

وی  در ادامه سخنان خود همچنین به روز هوای پاک و وظیفه همگانی در قبال این موضوع  اشاره داشت وا فزود:متاسفانه بخش زیادی از الودگی هوا مربوط به وسائل نقلیه است که می بایست در این خصوص فرهنگ سازی انجام شود.

 

حجت الاسلام مطیعی خاطرنشان کرد:  مدیران صنایع و کارخانجات نیز باید نسبت به نصب فیلترهای تصفیه هوا در کارخانجات خود اقدام کنند تا  هوای الوده موجب از بین رفتن گیاهان ،حیوانات و انسان ها نشود.

کد خبر 1247743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha