ریشه همه فتنه‌ها در توطئه‌های یهود و رژیم صهیونسیتی است

حجت‌الاسلام موسوی فرد، سپاه را یک نقطه قوت دانست و گفت: ریشه همه فتنه‌ها در توطئه‌های یهود و رژیم صهیونسیتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد، امروز جمعه (۳۰ دی) در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: کشورهای اروپایی که اخیرا تعدادی را فریب دادند و از اغتشاشگران حمایت کردند، برای چندمین بار شکست خوردند چرا که مردم مشت محکمی به دهان آنها زدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سپاه پاسداران، افزود: این اقدام، آخرین تیر ترکش دشمنان بود که سپاه را که منجی ضعفای عالم است، تحریم کنند.

 

وی با بیان اینکه چیزی که دشمن روی آن دست می‌گذارد، نشان‌دهنده آن است که نقطه قوت ما است، اضافه کرد: ریشه همه فتنه‌ها در توطئه‌های یهود و رژیم صهیونیستی است؛ دشمنان بدانند اگر دست از پا خطا کنند، سربازان جان بر کف و همواره آماده با نیروهای مادی و معنوی مترصد شما هستند.

 

امام جمعه اهواز، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بارش‌های اخیر، عنوان کرد: خوشبختانه شاهد بارش‌های فراوانی در استان بودیم که باید دعا کنیم این نعمت همچنان شاهد حال ما بشود؛ در ارتباط با فاضلاب هم امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

 

وی همچنین با بیان اینکه نباید در مقابل همسر و فرزندان تکبر داشته باشیم، خود را در خانواده برتر احساس کنید، ادامه داد: در موارد زیادی دلایل طلاق همین خودشیفتگی است که فرد احساس قصور نمی‌کند؛ کسی که نمی‌تواند زیبایی‌های همسر و فرزند خود را ببیند و خود را بهتر از آنها فرض کند مستکبر است و مستکبر، بوی بهشت را احساس نمی‌کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد، با اشاره به فرارسیدن ماه پرخیر و برکت رجب و تبریک سالروز ولادت امام محمدباقر (ع) و امام جواد (ع)، یاد آور شد: ماه رجب ماه تمرین تقواست و ثمره سه ماه رجب، شعبان و ماه رمضان این است که به فرموده قرآن کریم به مقام تقوا راه پیدا کنیم. 

 

کد خبر 1247770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha