فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد تقویت می شود

چگنی نژاد گفت: با همکاری حوزه هنری استان لرستان فعالیت های فرهنگی وهنری کانون های فرهنگی هنری مساجد تقویت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محمد چگنی نژاد امروز درحاشیه دیدار با رئیس حوزه هنری استان لرستان با اشاره به فعالیت 423 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان، اظهار داشت: کانون های مساجد ظرفیت بزرگ فرهنگی وهنری هستند.

 

وی با اشار به اشاره برنامه های تدوین شده برای تقویت فعالیت کانون های مساجد، بیان کرد: قول همکاری فی مابین حوزه هنری و ستاد مساجد در بخش های تئاتر و سرود .. با رویکرد تقویت فعالیت های فرهنگی وهنری مسجد محور گرفته شده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اذعان داشت: مشارکت در اجرای برنامه های مناسبتی نظیر دهه فجراز دیگر محورهای مورد توافق با حوزه هنری استان لرستان است.

 

چگنی نژاد ادامه داد: همکاری بیشتر در حوزه آموزش،توانمدسازی و کادرسازی نسل نوجوان و جوان فعال در مساجد استان از دیگر محورهای مورد توافق است.

 

وی سیاست کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را شناسایی، جذب، آموزش و کادرسازی نوجوانان و جوانان هنرمند و فعالان فرهنگی دغدغه‌مند با نگاهِ انقلابی در مساجد عنوان کرد و افزود: در این راه نیازمند همکاری روسای ادارات ارشاد شهرستان‌ها نیز هستیم که به احیای جایگاه مسجد در جامعه اسلامی منجر شود و تأثیر بسزایی داشته باشد.

کد خبر 1247915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha