نورپردازی تقاطع غیر همسطح «شهدای انقلاب» شیراز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و نوروز

مظفری گفت: نورپردازی تقاطع غیر همسطح «شهدای انقلاب» همزمان با ایام مبارک ولادت حضرت فاطمه (س) و نزدیک شدن به ایام نوروز ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید که گام مطلوبی در زیباسازی منظر شهری به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، روح الله مظفری، امروز یکشنبه (2 بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای نورپردازی تقاطع «شهدای انقلاب» در شیراز گفت: نورپردازی تقاطع غیر همسطح «شهدای انقلاب» همزمان با ایام مبارک ولادت حضرت فاطمه (س) و نزدیک شدن به ایام نوروز 1402 به بهره برداری رسید که گام مطلوبی در زیباسازی منظر شهری به شمار می رود.

 

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: تامین روشنایی بهتر و بیشتر فضاهای شهری در ایجاد نشاط و ارتقای کیفیت محیط شهری برای استفاده شهروندان و گردشگران نوروزی نقش موثری دارد.

 

وی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن فضاهای شهری و زیباسازی بیشتر آنها در شب اظهار کرد: نورپردازی یکی از ویژگی ‌های اصلی زیبایی شهری است که به محیط هویت تازه‌ می بخشد و در افزایش کیفیت و جلوه‌ های بصری و سیمای شبانه ابنیه و فضاهای شهری نقش موثری دارد.

 

مظفری اعلام کرد: سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز در آستانه سال نو و با هدف تامین دید مناسب رانندگان، شهروندان و گردشگران و با هدف زیباسازی مسیر، تامین روشنایی و نورپردازی به بهره برداری از تقاطع غیر همسطح «شهدای انقلاب» در دینکان اقدام کرده است.

 

وی ادامه داد: این پروژه نورپردازی با 53 و 9 میلیارد ریال و با هدف بهسازی و زیباسازی منظر شهری در تقاطع «جوادیه» شیراز طراحی و اجرا شده است.

 

کد خبر 1248137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha