قطعنامه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران در نظر ملت ایران محکوم است

طاهری گفت: سپاه پاسداران سازمانی رسمی و جزء لاینفک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده، هست و خواهد بود و مشروعیت خود را از قانون اساسی دارد و قطعنامه اتحادیه اروپا كه بر خلاف تمام قوانین و پروتكل های بین المللی هم است در نظر ملت ایران، محكوم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مهدی طاهری، امروز یکشنبه (2 بهمن) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه اتحادیه ننگین اروپا در روزهای اخیر سازمان پر هیبت و عزیز سپاه را سازمانی تروریستی خوانده است، گفت: نام قاره اروپا یادآور خونین ترین جنگ های عالم و در رهبری آن، اتحادیه دولت آلمان كه یادآور قصی القلب ترین ارتش جهان بوده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: اروپا باید قبل از دغل كاری و اظهار سرسپردگی به آمریكای جنایتكار و رژیم صهیونیستی، چشم خود را بر وقایع فلسطین و میانمار و سایر ملت های مظلوم جهان باز كند.

 

وی با گرامیداشت خون های پاک شهدای سپاه و بسیج كه در اقصی نقاط عالم بر زمین ریخته شده است، ادامه داد: خون پاک این شهدا موجب شده است امروز شاهد قدرت، امنیت و صلابت میهن عزیز و انقلاب اسلامی باشیم.

 

طاهری تصریح کرد: سپاه در حوادث گوناگون و طوفان های سهمگین دشمنان انقلاب اسلامی تا امروز در خفا و آشكار به نبرد علیه دشمنان انقلاب اسلامی در جبهه های نظامی، اقتصادی و فرهنگی پرداخته است تا امنیت و اقتدار و سربلندی سرزمین مادری را حفظ کند و توسعه دهد. 

 

وی با اشاره به خدمات رسانی سپاه و بسیج در حوادث اظهار کرد: همواره شاهد تلاش های جهادی سپاه و بسیج کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان، تلاش برای سازندگی در مناطق محروم شهرها و روستاها و ایثارگری های آنان بوده و هستیم.

 

طاهری افزود: تلاش های علمی، فرهنگی و هنری سپاه، اثبات نقش بی بدیل و بی مثال سپاه در صحنه های فرهنگی و هنر انقلاب اسلامی است.

 

وی اضافه کرد: به تاسی از فرمانده و سپهسالار جبهه مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام می کنیم که همه مستكبران عالم، گوش های بسته خود را باز كنند و بدانند جوانان روئین تن حزب الله از نقاط عالم از آنجا كه فكرش را هم نمی كنید بر شما خواهند تاخت و دودمان ظلمتان را بر باد خواهند داد. 

 

طاهری با اشاره به جنگ های مختلف استکبار علیه جمهوری اسلامی گفت: استکبار تمام زور جنگی و تدابیر جنگ اقتصادی و روانی خود را به کار گرفته است اما موفق نشد و اکنون باید بدانند که تاب  زورآزمایی با شیر خفته در بیشه‌ ایران زمین را نخواهد داشت.

 

وی با اشاره به شهدای گرانقدر استان فارس بیان کرد: سپاه به امضای خونین شهدای مظلومش كه سرآمد آنها در استان پهناور فارس، سیدالشهدای محورمقاومت شهید علمدار و بی سر، حاج عبدالله اسكندری بوده است، سازمانی رسمی و جزء لاینفک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده، هست و خواهد بود و مشروعیت خود را از قانون اساسی كه میثاق ملت با شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی است، دارد و قطعنامه اتحادیه اروپا در نظر ملت ایران كه بر خلاف تمام قوانین و پروتكل های بین المللی هم است، محكوم می شود. 

 

کد خبر 1248209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha