اقتدار جمهوری اسلامی ایران در گرو سپاه مقتدر است

حجت الاسلام موحدی راد گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که اقتدار جمهوری اسلامی ایران وابسته به داشتن سپاه مقتدر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی موحدی امروز دوشنبه (۳ بهمن) در دیدار اعضای شورای قضایی استان با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی اظهار کرد: تاریخ نشان داده است که گستاخی دشمنان بعد از هر شکست بیشتر می‌شود.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اعلام بیعت مجدد خود با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: افتخار می‌کنیم که امروز ما نیز یک «سپاهی» هستیم چرا که یکی از ماموریت‌های مهم این نهاد،‌ دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

 

به گفته وی، در طول این سال‌ها، هرجا که سپاه احساس کرد که «ارزش‌ های اسلامی» در حوزه‌های «فرهنگی،‌ اجتماعی، اشتغال، مرز و ...» و حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله و ... در معرض آ‌سیب است با تدبیر و درایت ورود کرده است.

 

موحدی‌راد با اشاره به اینکه ما نیز در دستگاه قضا در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و اجرای قانون اساسی، سوگند یاد کرده‌ایم، گفت: امام خمینی (ره) در یکی از فرمایشات خود تاکید کرده‌ بودند که هرجا دیدید که دشمنان از شما تعریف می‌کنند،‌ بدانید که راه را به خطا رفته‌اید.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن هیچ گاه به دنبال عزت و استقلال ما نبوده و نیست و امروز به این نتیجه رسیده است که اقتدار جمهوری اسلامی ایران وابسته به داشتن سپاه مقتدر است.  

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1248449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha